من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"عیدتون مبارک"


  • Photo by @pooneh.shahi 
  • سال ۹۶ هم تموم شد سالی که اتفاقات تلخ زیادی رو شاهد بودیم پلاسکو ،سانچی، زلزله کرمانشاه،سقوط هواپیما، گلستان هفتم ، تخریب آرامگاه ها وتخریب خونه ی خانواده ای که دو فرزند معلول داره توسط شهرداری، ما همه عزیزانی رو از دست دادیم که هیچ وقت خانواده ها و دوستانشون فکر نمی کردند که به این زودی بشن خدا بیامرز، امیدوارم سال جدید اتفاقات تلخ از این دست رو نداشته باشیم و یادمون باشه به همه محبت کنیم چون نمی دونیم کی چه اتفاقی برامون می افته یادمون باشه اینجا ایران است اینجا ایران است اینجا ایران است 
    و هر اتفاقی شاید رخ بدهد 
    پس مهربون باشیم و تا می تونیم گره از کار مردم باز کنیم .
    عیدتون مبارک
    هر روزتون نوروز 
    نوروزتون پیروز❤️
نظرات 3 + ارسال نظر
محزونی نامقی سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 08:23

درود بر پونه ی گرامی

بله منهم آرزومیکنم سال جاری توام با نشاط و خوبی ها باشه وفراروی همه مون آئینه ای تمام نما از انوار محبت وعشق وتعاون و همنوع دوستی و..باشه.
چه خوبه همیشه خودمونو جای دیگران قرار بدیم .این یعنی ارتقای عقل در راستای عمل که همان وارستگی است.

بیا تا مونس هم ، یار هم ، غمخوار هم باشیم.

روزتون خوش
سالتون خوشتر از اون

سلام و درود بر شما استاد محزونی عزیز
خوش اومدید
سال جدید امیدوارم سال برآورده شدن آرزوهاتون باشه
سال خوبی برای شما و خانواده ی محترمتون آرزو می کنم
تنتون سالم لبتون خندون و دلتون شاد و حسابهاتون پر و پیمون آمین

رویا دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 17:44 http://oojha.blogfa.com

سلام
چقدر عکس زیباییه
سال نوتون مبارک
لحظه هاتون همیشه شاد

سلام و درود بر شما
خوش اومدید
سال نوتون هم مبارک باشه
سال خوبی برای شما و خانواده ی محترمتون باشه آمین

Saghi دوشنبه 6 فروردین 1397 ساعت 11:01 http://hsalehinb.blogfa.com

سلام مبارکه خیلی زیباست

سلام و درود بر شما
خوش اومدید
سال نوتون هم مبارک باشه
سال خوبی برای شما و خانواده ی محترمتون باشه آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد