من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" جشنواره ى کشورى عصر داستان نیشابور"


گر هنر نبود جامعه تاب نمى آورد.

به نام خدا

داورى جشنواره ى کشورى عصر داستان نیشابور به پایان رسید.

مراسم اختتامیه به شرح زیر می باشد:

مکان: نیشابور، تقاطع چهارراه مدرس و بعثت، فرهنگسراى وکیلى
نظرات 1 + ارسال نظر
محزونی نامقی سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1397 ساعت 14:33

درود بر خواهر ارجمندم
با اجازه تون دیدم لینک اینستا دارید سری زدم واز محتویات اون لذت بردم.

مانا وپایدارباشید

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز
خوب کاری کردید قدمتون مبارک
پیج اینستای من خصوصی نیست سعی کردم مطالب عمومی بذارم
خوشحالم که اینستا هستید

زنده و پاینده باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد