من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"مرا رها نکن "


مرا رها رها نکن


به من دگر جفا نکن



نمانده است قرار من


بیا دمی کنار من



بگیر دست خسته ام


در انتظار شکسته ام



نمک نزن به زخم من


تو مرهمی ، شفای من



به هر شبی ؛ تو ماه من


نشستی در نگاه من



بمان تو در کنار من


مرا به خود رها نکن



مرا رها رها نکن


به من دگر جفا نکن



8_7_94


پونه شاهی


نظرات 1 + ارسال نظر
asena دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:33

خیلی زیبااااااااا

ممنونم آسنای ی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد