من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"می شود یا رب"


می شود یارب 


که تو کاری کنی یارت شوم ؟


می شود کاری کنی 


تا من گرفتارت شوم؟


عاشق شیدای تو 


شهلای تو


لیلا شوم ؟


می شود در عرش خود


جای ام دهی ؟


حرفهای عاشقی 


یادم دهی ؟


می شود تو عشق من باشی و من مجنون تو ؟


می شود من را ز من دور ام کنی ؟


از خودم از هر چه غیر تو 


کمی دور ام کنی ؟


می شود با عاشقان خود تو محشورم کنی ؟ 


می شود دستم بگیری و من بگیرم دامن ات ؟


می شودیادم دهی از عشق بمانم بنده ات ؟ 


می شود عاشق کنی شیرین من تا من شوم فرهاد تو ؟


می شود لیلا شوی تا من شوم مجنون تو؟


می شود؟


می شود کاری کنی تا من شوم رها از غیر تو ؟


می شودبا تو خدایا می شود ...



پونه شاهی 


4 __مهر_94


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد