من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"صدایم کن"

 

صدایم کن


همین امروز


همین حالا


که سرشارم


زبودن درکنار تو


صدایم کن


همین امروز


همین حالا


که من بی تابم از نبودن ها


صدایم کن


 

همین امروز 


همین حالا


که من کم دارم ات اکنون


صدایم کن 


همین امروز


همین حالا ...

 


"پونه شاهی "


18 خرداد 92



نظرات 1 + ارسال نظر
asena دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:30

کوچه مردا

صدایم کن .....صدای تو خوب است
صدا کن مرا
صدای تو خوب است
صدای تو سبزینه ی آن گیاه عجیبی است
که در انتهای صمیمیت حزن می روید
در ابعاد این عصر خاموش

http://kochemarda.persianblog.ir/post/81/

ممنونم دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد