من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" منم دیونه ؛ دیونه "


 

توی دنیای وارونه


منم دیونه ؛ دیونه


رو تن پوش سیاه شب


نشسته عطر گل پونه



 

تویی تو رامش خونه


چه خوبه که تو رو دارم


توهستی و همین خوبه


بشی آرامش خونه



 

رو  نقشه دور دور هستی


ولی  نزدیک  من هستی 


تو بین لحظه های من


طلایی زمان هستی



 

نشستی توی  احساسم 


همین نزدیک خواب من


توی رویای خوب من


تویی جام شراب من



 

مثل محبوبه ی شبها


توحس خوب این روزها


مثل لالایی شبها


کنار من تویی تنها


 

"پونه شاهی "


25__خرداد__9

نظرات 3 + ارسال نظر
asena دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:11

عالیییییییی ابجی جون
خیلی به دلم نشست خیلییییییی

چون اعتراف کردم که دیوونه ام ؟ ممنونم عزیزم

خسرو شنبه 18 مهر 1394 ساعت 22:22 http://k

. درود . آمدی و نسیمی از عطر زندگی را ارمغانم آوردی .
. این هنوز آغاز پرواز است و سیر ارتقاء
. باش تا افزون شود نیروی این پرواز ما
. می خواهم بسرایم . . اما ، گویا اینجا . اول باید بیاموزم ! .
. و چه سعادتی که استاد خود شاعرانه تر از من می اندیشد !! .
. ما جلسات فرهنگی خواهیم داشت . بی شک شرکت شما باعث
. افتخار من خواهد بود . بهروز باشید .

ممنون سپاس از مهرتان ...من هنوز شاگردم ...نه شاعرم ...نه نویسنده ...فقط عاشق خوندن و خوندن و خوندن و نوشتن هستم ...همین و بس ... از شما خواهم آموخت همچنانکه از دیگران می آموزم ...درودتان باد

خسرو جمعه 17 مهر 1394 ساعت 18:18 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . برای این شعر قشنگ و دلنشیت . . حرف ها دارم . . خودم هم این
. چنین برایت می سرایم . . اما نه به این خوبی !! . . برایت قصه دارم
. حکایت های شیرینی . . اما ، باید اول چند باری به وب یکدیگر
. رفت و آمد داشته باشیم و شناختی نسبی . . تا برایت بگویم که . . . . . .
. تو را چشم در ذاهم . . . نیما ی بزرگ .

سلام جناب خسرو ممنونم خوش اومدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد