من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"عاشقم بود"


عاشقم بود 


و


منم عاشق او


وای از او ...


"پونه شاهی "


17_مهر_9

نظرات 5 + ارسال نظر
asena شنبه 9 آبان 1394 ساعت 11:47

بازارداغه

خسرو پنج‌شنبه 23 مهر 1394 ساعت 16:34

. درود . . مگر بنا نبود . . . . تا توانی بخوان هشتم رو !!!!!!!! .
. نیااااااااااا مدی که . . . بابا . . شما هم !!! باید برایت قصه خواستگاری
. بابام را بگم . . که طفلک دو سه بار رفت و دس خالی برگشت . . . !!
. خیلی حال گیری دس خالی برگشتن !!!!!!!!!!!! .
. درست مثه من !!!!!!!!!!!!! .

تا توانم بخوان هشتم و وبلاگ تنهای خودم میام و وبلاگی که مربوط به ترانه های روزبه بمانی هستش

خسرو چهارشنبه 22 مهر 1394 ساعت 21:53

. درود . و یعنی شما به کلبه خوان هشتم نور پاشیده اید . . و من هنوز
. در تاریکی هستم !!! . . . . آهااااا ن . . . چن وقت پیش . . بود . .
. نه اینکه پارسال . . ولی . . خب دیگه . . من که هر روز اینجام !!! .
. گفتیم بناز بخرام و جهانی ز خود شاد کن
. ای کبک کشور ناز که خرامان نیامدی . .
. بیتی از یک غزلم . . برای نیامدن شما . . . . دل شکستن هنر نمی باشد !!!
. تا توانی بخوان هشتم رو !!!! .

تا توانی بخوان هشتم رو عالی بود

خسرو سه‌شنبه 21 مهر 1394 ساعت 23:42

. درود . . بالاخره وقت نکردید . . به خوان هشتم سر بزنید .
. و من خسته . . چشم هایم بدر دوخته . . گوشم فقط می شنود صدای پا
. و بر تمامی سنگ ها نوشته ام فانوس تا در شب راه خانه دلم را گم نکنی .
. منتظر میمانم . ترا .

سلام و ممنونم از حضورتون ..من به خوان هشتم سر زدم و نظرمو هم نوشتم شاید شما نخوندید گرامی

خسرو یکشنبه 19 مهر 1394 ساعت 16:31

. درود . . زخمی بوسعت سکوت . . . زهر خنده ای به لب . . .
. چشمی به راه . . آخر . . دستی کجا . . با مهربانی آشتی کرده است ؟ .
. از شعر بلند . . با مهربانی ها آشتی کنیم .
. منتظرم برایم بنویسید . . این ارتباط را دوست می دارم .
. نیز باور کنید . . درد را احساس کردم . . با آن شعر قشنگ شما
. که مرثیه ای بود . . برای دوستانتان . . . خدا بیامرزدش .

سپاس از حضورتان ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد