من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"راه نجات "



گاهی نجات می دهد ترا


یک کمربند نجات


گاهی نجات می دهد ترا


یک گریه ی بی جواب


گاهی نجات می دهد ترا


یک خنده ی بی حساب


گاهی نجات می دهد ترا


یکی دوپیمانه  جام شراب

 

گاهی نجات می دهد ترا


یکی دو رویا و گاه یک سراب


گاهی نجات می دهد ترا


مرفین و دیکلو فناک


گاهی نجات می دهد ترا


یکی دو رکعت نماز مستحبی و چند کار ثواب


گاهی نجات می دهد ترا


خواندن آیۃ الکرسی و چند سوره ی ناب


گاهی نجات می دهد ترا


یک رقص والس یا تانگو با موسیقی تاپ


20___دیماه ___92


 " پونه شاهی "

نظرات 2 + ارسال نظر
asena دوشنبه 27 مهر 1394 ساعت 16:04

عالییییییییی

ممنونم آسنای مهربون

Reza جمعه 24 مهر 1394 ساعت 00:06 http://parissa-reza.blogsky.com

واقعا قشنگ بود

ممنون سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد