من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"زندگی چیزی نیست "




من فقط می دانم 



زندگی چیزی نیست 



جز یه اندوه بلند


 

یه غزل ؛ پست مدرن



که  زنی



تن به جنون داده در آن 

 

زندگی چیزی نیست



جز یه فریاد


 

که  در دل مانده 



یه شب تیره و کشدار و مریض 



شبی تبدار که هذیان دارد


زندگی چیزی نیست 



جز همین درهای بسته که 



 در آن گم شده ایم  



 

نه کلیدی پیداست


 

نه امیدی  بر پاست   

 

 

قفلها  از دل ماست

 

 می شکند بر سر من

 

کاسه ی صبری که لبریز شده  از

 

دوری تو

 

می بری  تند

 

 تو همچون تندباد 


ازدل  خود ؛خاطر من 

 

 نه مجالی دادی


 تا بگویم ترا عاشق تو من بودم

 

 نه  نشانی دادی تا به دیدار تو من ره پویم

 

زندگی چیزی نیست جز یه اندوه بلند

 

جز یه حسرت که پر از

 

قامت توست


وهمین شعر که  یاد آور توست 

 

طاقتم طاق شده است

 

و تو نیستی که شود 


جفت دمی طاقت من


من فقط می دانم 


زندگی چیزی نیست جز یه اندوه بلند ..

 

 

"پونه شاهی "

 

28_مهر_94

 

نظرات 3 + ارسال نظر
asena شنبه 9 آبان 1394 ساعت 11:41

خخخخخخ زندگی همش شعاره تو هم گیرنده به من هااااااااا همینه که هست

یه نظر ندادی که به دردم بخوره آ

asena پنج‌شنبه 7 آبان 1394 ساعت 20:57

عالی بود ابجی اما زندگی ارزش غم خوردن نداره هااااااا

باز تو اومدی شعار دادی مچکرم

خسرو چهارشنبه 29 مهر 1394 ساعت 21:47

. درود . زندگی چیزی نیست . . . همه را نوشتم . . می خواهم ویرایشش
. کنم . . . اگر خوب خوب شد . . . دیگر بشما نشان نمی دهم !!!!! .
. اگر متوسط و هی مقداری هم خوب که همین جا می نویسم .
. آخر بندهایی را همین الآن . . عوض کردم . . چقد خوب شد !!!
. ولی نمی گویم !!! . . . باید هر روز بیایی . . تا بگویم . !!!
. راستی تا بحال دفتری هم بچاپ رسانده ای ؟ . . . چرا غزل نمی گویی ؟ .

درود بر شما ممنونم که خوندید ... همه رو نوشتید ؟ ...یه بیت از نظر شنوایی مشکل داشت اصلاحش کردم ...ادیت زدید ؟ اگه خوب خوب شد به من نشون نمی دید ...ینی ادیت که زدید میشه میشه برای شما ...

موفق باشید و مانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد