من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"حرف دل (ا)"


آدما ازت فاصله میگیرند و این فاصله ها روز به روز زیادتر میشه و تو کاری ازت بر نمیاد ...

پیر می شی وسواس میشی و باز پیله می کشی دور

 خودت چهل سال پیله فک کنم هر پیله ای بود تا حالا پروانه می شد ولی خوب نشد پروانه نشد که نشد 

...بد پیله ایه ...از بعضیها انتظار نداری

 .و از بعضی ها انتظار داری و همین میشه که زخم می خوری و زخم برمی داری ...

به ترین وضعیت همینه که از هیشکی انتطاری نداشتهباشی

 ...دستتو بگیری به زانوت و زخمهاتو بتادین بزنی و چند تا چسب زخم و دوباره بلند شی ...

روز از نو وروزی از نو ...دوباره استارت بزنی و کیلومترتو

 بذاری رو صفر و بگی بسم الله و شروع کنی ...فقط یادت نره ایندفه حتمنی به خدا اعتمادکنی ...


30 آبان 94

"پونه شاهی "

نظرات 4 + ارسال نظر
آسنا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 10:32

اشکال نداره عزیزمی همین که هستی برای من یه دنیاستتتتت

چه خوبه یه دوست خوب مثل تو داشتن که آدم حس کنه زنده است

خسرو دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 18:22

. باز هم درود . و در نظر فبلی حتمن متوجه شده اید که نظر را قاطی کرده ام . .
. و چرا نگفتی امروز . . روز تولدت هست ؟؟ .
. ترانه زندگی تو را که سروده است .
. که آغاز و فرجامش را
. لحظه های جویبار عشق زمزمه می کنند .
. و صدای پایت . .
. در ترنم باران های پائیزی
. موسیقی تو را
. بر پنجره قلب عاشقم
. ضرب گرفته است .
. پس یکی هم اول اسفند باید بنویسم . .
. برای بهترین شاعره خوبم . دوست
. فراموش نشدنی . متشکرم از آمدن هایت .

درود بر شما ...دوست نداشتم تولدم اینجا اعلام بشه ...آسناست دیگه ...ممنونم زنده باشید و مانا

آسنا دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 11:29

در آن روز که فرشتگان

از عشق سرشار بودند و پایکوبی می کردند

دانستم تو ای نازنین پای بر زمین خاکی عالم

نهاده ای پس برای خوش آمدی گویی

هدیه ای تقدیمت می کنم و آن قلب کوچک و بی ریای من است

تولدت مبارک

سلااااااااااام عزیزمهربونم تولدت مباااااااااارک امروز برای من بهترین روزه روز تولد پونه خوش قلب خودمممم
انشالله همیشه شادباشی وسلامت عزیزدلم

فدای مهربونیات ...تو می دونی که دوم آذر به دنیا اومدم ولی شناسنامه ام اول اسفنده پس مجبوری دوبار بهم تبریک بگی و دوبار هی قربونم بری مرسی مرسی مرسی از اینکه هستی

خسرو یکشنبه 1 آذر 1394 ساعت 20:47

. سلام . دوست و همکارم آمده و نوته شما را در وبم خوانده . . خیلی تعریف کرد .
. و البته شما هم برای اولین بار نظر بلند بالایی را نوشته بودی . به مجید خان گفتم
. آدرس شما را به پونه عزیز می دهم تا به
. وب شان بروی . . واقعا خوش می گذرد .
. برو و از من تعریف کن !!!!!! .
. http://vafadarfaz.blogfa.com حتمن یک
. سر بزنید .

سلام و درود بر شما و بر دوست و همکار شما ...نظر لطف ایشان بوده .چشم در اولین فرصت به وب این بزرگوار سر خواهم زد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد