من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"حرف دل (2) "


دلم گرفته به اندازه ی دل گنجشکی که توی سرما گیر کرده 

نه لونه ای داره تو این سرما ؛نه آب و دونه ای داره تو این برفا 

پرهاش  و پف داده و خودشو گوله کرده ؛  

گوله...گوله ...گوله ای سربی ...اگه خدا اجازه می داد که خودمونو برداریم 

از روی زمین ...بازم فایده نداشت چون من از زیر زمین می ترسم ...

از اون همه خاکی که روم بریزند و بگن از خاکم و به خاک بر می گردم 

درسته که از خاکم ولی نمی خوام به خاک برگردم ...می ترسم ...

مثل بچه ای که از تاریکی می ترسه ...تاریکی .. 


"پونه شاهی"


2_آذر _94


نظرات 4 + ارسال نظر
مجیدوفا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 15:46 http://vafadarfaz.blogfa.com/

یادمان باشد که با آمدن زمستان اجاق خاطره ها را روشن بگذاریم تا دچار سردی فاصله ها نشویم.

سلام بر پونه دوست جدید و خوبم
اول از اینکه قابل دونستید و به وبلاگم آمدی و از نظر با ارزش تان اینجانب را بهره مند کردید سپاسگزارم

دوم امیدوارم هیچگاه دلگیر نباشی و دل گنجشکت همیشه دل باز دلباز باشه

سوم دعا میکنم هیچگاه به خاک برنگردی ولی از قدیم گفتند گر بمیرد دختری از قبر او روید گلی
گر بمیرند دنیا گلستان می شود

سلام و عرض ادب
خوش اومدید ...ما که راضی به گلستان شدن دنیا نیستیم به یه شاخه گل که خودمون باشیم که از مردنم بروید هم قانعیم

طاهره شاهی سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 11:19 http://shahi72@gmail.com

ما شبی دست بر آریم و دعایی بکنیم
غم هجران تو را چاره ز جائی بکنیم

خوش اومدی قدمت مبارک آسمان بار امانت نتوانست کشید _____قرعه ی کار به نام من دیوانه زدند ...

آسنا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 10:31

سلام
نداشتیماااااااا
مگه من نباشم که دل ابجی گلم گرفته باشه

جدی نگیر متن ادبی و غیر ادبیه

... دوشنبه 2 آذر 1394 ساعت 23:45 http://http://mehraboonetanha.mihanblog.com

سلام پونه خانوم
نویسنده ای؟

سلام و درود
خوش اومدید قدمتون گلباران ...نه من نه شاعرم نه نویسنده ولی هم شاعرا هم نویسنده ها و هم همه ی هنرمندا رو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد