من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"اضافات"


خبر تازه اینکه تصمیم گرفتم بخش جدید قصه های کوتاه رو هم راه بندازم 

و  چند تا قصه ی دو سه صفحه ای  که نوشتم رو با شما به اشتراک بذارم و نظرتونو بپرسم 

به امید خدا انشالله که مورد توجه تون واقع بشه 

نظرات 8 + ارسال نظر
آسنا شنبه 7 آذر 1394 ساعت 18:04

عزیزمی هرکی ندونه تو که میدونی عجولم خببب:)
مرسی انشالله شاهد داستانهای قشنگت هرچه زودترباشیم

عجله کار شیطانه
و آسنا خود شیطانه

آسنا جمعه 6 آذر 1394 ساعت 22:11

پونه جان کی داستان هاتوقرار میدی بی صبرانه منتظرم

بزودی عزیزم دو روز نبودم تو سفر هم نمیشه وقت گذاشت خودت می دونی که

آسنا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 18:03

دلم گرفته آسمون دلم میخواد گریه کنم
دلم میخواد دادبزنم بگم خداصبرندارم

ای بابا اعصابم نداری که

مجیدوفا چهارشنبه 4 آذر 1394 ساعت 16:00 http://vafadarfaz.blogfa.com/

خداوندا کمکم کن هیچ گاه ایمانم در شرایط سخت طاقت فرسا متزلزل نشود و بدانم هر آنچه اتفاق می افتد نیاز امروز من است.

درود بر پونه دوست نویسنده خوبم

از این تصمیم شما کاملا حمایت میکنیم و خرسندیم

امیدوارم تصمیم کبری نباشه

ولی من از همین تریبون اعلام میکنم حوصله قصه خوندن ندارم اگه خودت می خونی واسم تعریف میکنی قبول میکنم

بهرحال بقول خودت
و من الله توفیق

خداوندا کمکم کن هیچ گاه ایمانم در شرایط سخت طاقت فرسا متزلزل نشود و بدانم هر آنچه اتفاق می افتد نیاز امروز من است.....آمین ....
و اما بعد درود بر شما
عجب حمایتی نه من حوصله تعریف کردن قصه برا کسی ندارم زحمتم میشه ... إِنَّ ا
للّهَ مَعَ الصَّابِرِینَ

خسرو سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 23:15

. سلاممم . خدا از دس ْسنا !!! . . خب اگه یک
. وبلاگ برایش بسازید . بطور مستقل برایش
. می نویسم . . نمی شود در جایگاه نظرات
. شعر و یا یک قطعه ادبی بنویسم . .
. امسال شب یلدا تولدم است و آغاز سی و شش سالگی . . تا یلدا وقت دارید . هدیه تولدم
. یک شعر قشنگ بسازید . متشکرم .

سلام و درود
خود آسنا خدای وبلاگ ساختنه من بهش گفتم انشالله که بزودی وبلاگ بزنه
تهدید هم که می کنید تا شب یلدا وقت دارم خدا رو شکر ...من نه شاعرم نه نویسنده اونم بچه بودم الکی یه چیزی براش گفته بودم که دلش خوش باشه ... تولد خودم بجز آسنا هیچ کس نه شعری گفت نه تبریکی نه پارچه نویسی نه دسته گلی و نه حتی فووشی ...آدم باید اینقد خوب باشه یادبگیرید یه کم و ضمنا یه تهدید بزرگ اینکه بعد از این پیام های غیر نقد ادبی حذفیده میشن قابل توجه خیل مدعیونی که سر میزنن و نظر میذارند

آسنا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 22:06

خخخخخ اخه هی من هستم ونیستم اما اینجاثابتم
الان وبلاگشون نوشتما

زبل خان

آسنا سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 21:54

سلااااام مهربونم
من که پایه داستانت هستم چون نمونه ای ازداستان هم برام فرستادی عالی مثل شعرهات عزیزم
خخخخخ اقا خسرو زودتر دست بکارشو تا شرنشدم خخخخخخ

سلام سلام بر آلودگی صوتی و بصری عزیز دل آسنا جوون ...
آقا خسرو خودش وبلاگ داره چرا اونجا با هم نمی حرفین آخه

خسرو سه‌شنبه 3 آذر 1394 ساعت 20:45

. درود . آسنا از من شعر می خواهد .
. گفتم برایت یک وبلاگ بسازم . . یا پونه عزیز
. برایت بسازد . . قبول نکرده . . گفتم بروم به پونه بگویم که اینجا شعر بنویسم .
. عاشقانه های ادبی می خواهد . تو بگو چه کنیم . . زیرا شما را بسیار دوس دارد
. مجید خان خیلی از شما تعریف کرده . . بیا در
. خوان هشتم بخوان . متشکرم نازنین

خوب برای آسنا تو وبلاگ خودتون شعر بنویس ...یه بخش شعر بزنی خدا قهرش میاد عآیآ؟ ایشان لطف دارند باید یه گشت ارشاد هم توی وبلاگم بذارم که بعضیها رو هدایت کنند اونم صادق آنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد