من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"افتتاحیه"


بخش داستانهای کوتاه  بالاخره امشب هفتم آذرماه یکهزار و سیصد و نود وچهار افتتاح شد 


_____برای این مهم به صفحه داستانهای کوتاه مراجعه شود______


با نقدو نظراتتون منو یاری کنید ...


هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم  ...


پیشا پیش از وقتی که خواهید گذاشت سپاسگزارم

نظرات 6 + ارسال نظر
خسرو چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 23:47

. نه . . جریمه نیس . . خودتان را به کوچه . . علی چپ نزنید!!!!
. ده دفعه نظر نوتم و خطا داد . . دیگر دیوانه ام کرده بود . .
. من باید ده بار بنویسم تا شما یک بار تشریف بیاورید . .
. تازه یک نظر بلند بالای من کو ؟؟؟؟ . . خداااااااا . . .

ببخشید من عذر خواهم باور کنید این ده بار نرسیده بود
همون یک بار رسیده بود

خسرو چهارشنبه 11 آذر 1394 ساعت 15:07

. درود . ده دفعه نوشتم . . بدون اغراق . . ده دفعه نوشتم تائید نکرد

درودتان باد ...متوجه نشدم چی رو ده دفعه نوشتید ؟ مگه جریمه س

مجیدوفا یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 18:39 http://vafadarfaz.blogfa.com/

ضمنا مراسم افتتاحیه اگه مختلط هست ما رو هم حتما خبر و دعوت کن مطمئن باش واست می ترکونم در حد لالیگا

نگفتی از دیار دغ هستی یا کیکا؟؟

مراسم تموم شده ...دیر رسیدید ...
موفق باشید

فرمهر یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 09:13 http://farmehr.mihanblog.com/

سلام
به سایت ما هم یه سر بزنید

سلام و درود خوش آمدید
سر زدم ولی عذر خواهم سر در نیوردم

آسنا شنبه 7 آذر 1394 ساعت 22:01

سلام عزیزم
عالی بود مرسیییییی
اما نمیشه پایان خود داستان نظرگذاشت چرااا

سلام مهربون
نمیدونم چرا نمیشه

بنده شنبه 7 آذر 1394 ساعت 20:18

سلام ، اومدم ازتون دعوت کنم که به وبلاگمون بیایید. امیدوارم از پیشنهاد ویژه مون بهره ببرید.
امیدواریم مطالبش مفید واقع بشه واست. موفق باشی.(بیا وبلاگمون ان شاءالله از پیشنهاد ویژه بهره می بری.)اینم آدرس وبلاگمون:::www.godwill.blogfa.com
یا علی بن موسی الرضا...
(سر بزنید قطعا از پیشنهاد ویژه مون پشیمان نخواهید شد.)

سلام و درود
خوش آمدید ...چشم

موفق باشید و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد