من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"نقد و بررسی داستان کراواتی با گلهای صورتی"

سلام و درود 


این پست رو گذاشتم تا آسنا که ناراحت بود چرا نمیشه برای داستان نظر داد


 دوست خوبم و بقیه دوستان تو این قسمت نظرها ونقدهای ارزنده شون رو بذارند .


با تشکر از تک تک شما دوستان....


و من الله توفیق 


با تقدیم احترام _ پونه شاهی


8آذر94

نظرات 7 + ارسال نظر
خسرو پنج‌شنبه 12 آذر 1394 ساعت 17:43

. سلام . چرا آن نظرم را تائید نکردی که تشویقت کرده بودم
. با دیگران ارتباط داشته باشی ؟؟؟ . حداقل بیا و بگو آن نظر را
. تائید نکردم که من نگران نباشم .
. در رابط با داستان هم . . نقطه ضعف شما همان پاشنه آشیل
. است . . [ عجله ] . . سوژه خیلی عالی هم است . . اما .
. کل داستان را انگار خلاصه کرده باشند . . باید نوشته را
. پرورش داد . . و در پایان داستان که خواسته ای غافل گیری
. داشته باشی . . به سبب عجله و عدم پرورش . . به مقصود
. نرسیده ای .
. افسوس وقت ندارم . وگرنه با هم می نوشتیم و متوجه
. خیلی چیزها می شدی . حالا برای یک مجله ایمیل کن
. شاید چاپ کنند و شاید نواقص را یاد آوری . موفق باشی .

سلام و درود
خوب قبلا" برای یه وبسایت ادبی نوشتم اونا هم همین نظراتو داشتند ...مرسی که خوندید ...
قبلا" خودم بهتون گفته بودم یکیدوتا از نظراتتون که سوال هم پرسیده بودید حذفیدمشون ...خودم گفته بودم شما فراموش کرده بودید

آسنا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 21:13

فدای تو اجی گلم.دلم میخواد دوباره مثل قبل بیشتر دست به قلم بگیری وبرام بنویسی .شایدباورت نشه اشعاری ک ازت دارم بارها وبارها ارومم کرده وبقول خودم کیف کردم

بابا منم مث اینکه کار و زندگی دارم آ
خوب گاهی باید بیشتر بخونی تا بنویسی هر چند نوشته های زیادی دارم ولی کم کم می ذارمشون
میفهمی ؟؟؟کم کم
فدای مهربونیات

آسنا دوشنبه 9 آذر 1394 ساعت 19:50

پونه جان منتظر داستان بعدیت هستممممم زودتر بذار چون صبرم داره تموم میشه هااااااا خب قول به اسنا بدی همینه دیگه طاقت نداره
شعرهای زیبات کوتاه شده ها من کلی ازاشعار بلند وزیباتو دارم اگه خاستی بگو بذارم وبلاگت والا
یبار هم داشتم برای دوستم میخوندم خیلی تعریف کرد عالی عالییییییی حالا خوبه دفتر مو ندزدید

ممنونم عزیز مهربون ...نوشته های من مخاطبی و خواننده ای جز تو و همین آقا خسرو که هیچوقتم نگفت از کجا وبلاگ منو پیدا کرده نداره ...تو ک خیلیا شونو داری پس بذار کم کم یواش یواش بذارمشون

آسنا یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 23:23

من همه جانظرمیذارم تو داستان بنویس وشعر تامن بخونم دیگه کاری ندارم اذیتت نمیکنم دخمل خوبی میشم خخخخخخ

باشه من دیگه برا داستانام پست نمیزنم تو همه جا نظر بذار

آسنا یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 23:21

سلام
پونه جان به نظرم قالب قبلیت قشنگتربودا بازم عذررررر عزیزم نظردادم فقط اما همینکه من میگم خخخخ
پونه جان نمیدونم چرا با گوشی نمیتونم نظربدم .چهارشنبه میرم مسافرت تا اخراذرممکنه باگوشی بتونم بیام ممکنه نتونم بیام .
شادباشی گلم

سلام آسنا جان
همین که هست تو وبلاگتو بزن قالب خودتو بزن من بیام بهت بخندم خو

خسرو یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 23:05

. درودی مجدد و دوباره . . و سه باره . . چه قالب
. قشنگی . . چقدر فعالیت داری . . شعر پشت شعر
. تعویض قالب . . سر زدن به همه و البته بجز . . خسرو . .
. و بعد هم نوشتن داستان . . مگر شبانه روز تو بیشتر
. از بیست و چهار ساعت هست ؟؟!!! . . بابا ما کم
. میآریم !!!! . . خندان باشی .

سلام و درود مرسی از حضورتون
دیشب یه بازی جالبی رو تمرین کردم بازی قالب سازی شما سرچ کنید قالب بلاگ اسکای بعد برید تو سایت پیچک و قالبهای آنلاین ...خودتون می تونید قالبتونو مدیریت کنید خیلی جالب بود ...
من اومدم نظر دادم فکر کنم نرسیده دستتون ...ضمنا" من با خوندن و نوشتن زنده ام شرکت کارام زیاده بیشتر خونه شبا می نویسم ...و خیلی از نوشته هام از سالها قبله داستان سال 92 نوشتم ...چند تا داستان دیگه هم هست از سال 91 تا الان ...
شما اگه بتونید مطالب بیشتری بذارید خوب من می تونم بیشتر نظر بدم برای هر مطلب دو یا سه تا نظر نمی تونم بدم برخلاف دوستان بسیار خوبی که دنبال میکنند من زیاد نمی تونم دنبال کنم برام مهم خوندن مطلب و نظریه که یکدفعه می تونم بدم ...
باز هم ممنونم که وقت گذاشتید و نظر دادید

خسرو یکشنبه 8 آذر 1394 ساعت 20:42

. درود . . نمیدانم ابزار جواب دادن به نظرات
. بلاگ اسکای چه اشکلی داره من جواب می نویسم
. ولی نمایش داده نمی شود . بد شانسی دو بار
. برای آسنا جواب نوشتم . . ولی نمایش نمی
. دهد . . برای بانو باران نوشتم نمایش نمی
. دهد . . خیلی نوشتم جواب نمی دهد
. همین الآن برای مدیرانش نوشتم . . میروم و با
. خود بسیاری از کاربرانش را خواهم برد . .
. به آسنا اطلاع بده متشکرم .

درود بر شما
چشم ...من گفته بودم که به بلاگ اسکای منتقل کنید ...
موفق و پیروز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد