من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"عشق و مرگ"


ستاره بود


و


ستاره ای نداشت


عاشق شعر بود


و


شعری به یاد نداشت


سربازی بر روی مین


قلب خود را جا گذاشت


دخترک همیشه منتظر


 سر به روی شانه های جنون گذاشت...



"پونه شاهی "


3__6__94

نظرات 6 + ارسال نظر
مجیدوفادار دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 17:43 http://vafadarfaz.blogfa.com

در سرزمین خاطره ها
آنان که خوبند همیشه سبزند و
آنان که بزرگی و محبت در قلبشان جاریست
همیشه به یاد می مانند

درود بر همشهری عزیز

صدای اعمال بلندتر از گفتار است ...

مرسی از حضورتون

کیارش یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 21:29 http://kh3sa.blogfa.com/

درود بر خانم شاعر زیبا بود سربازی که روی مین قلبش جا ماند بله در هشت سال جنگ بسیاری از جوانان ایران و استان کرمانشاه قلب شان را یا با گلوله سواخ شد یا روی مین تکه تکه یا زیر بمباران های عراق تیکه تیکه شد و عاشقی را برای همیشه به خاک سرد گور سپردند

درود جناب کیارش بزرگوارید ...خداوند روحشونوشاد کنه و به بازمانده هاشون صبر و عشق عطا کنه ...اسم این مطلب رو باید میذاشتم عشق و جزا ...درود بر شما درود درود

عاشق وطن یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 20:41

درود بانوی شاعر
بر روی مین قلبم تکه تکه شده
عشق وطن مرا صد پاره کرد
در وجود هر سرباز بود دفاع از مهین
قلب دخترکان ایران زعشق پر بود
در فراق ان جنگجوی وطن دوست
هر بانوی می سرود غزلی
غزل بانو شاهی پر ز غم
در فراق سرباز عاشق وطن

سلام و درود بر شما دوست گرامی
خوش آمدید ممنونم از این همه لطفتون ...درود درود درود

خسرو یکشنبه 22 آذر 1394 ساعت 14:48

. درود . خب شما این مسابقه را از من بردید !!!
. قالب خوش فرم . . خوشرنگ . . منظم . . شکیل .
. شما بیست . . . من . پانزده !!! . . . خیلی بی
. انصافی اگر از پانزده کمتر بدهی !!! . .
. گفتی برایت هر روز می نویسم . گفتم مانعی ندارد
. اما ننوشتی . . . . . . . . . . .. . . . . . از چه با
. دشمن جانم شده ام دوست ندانم . . . مصراع اول
. را ننوشتم که دلت بسوووووزه !!!! . . بیا . . بیا . .
. وگرنه میروم روی . . . مین ها

درود بر شما
قالب وبلاگ شما عالیه فقط باید رنگ خاکستریشو جایگزین رنگ دیگه ای کنید ...
دلم خیلی سووووخت باور کنید ...همه مین ها خنثی شدند اینایی که موندن مشقیه و گاهیم کشکی

خسرو شنبه 21 آذر 1394 ساعت 20:32 http://k

.درود . یکی از زیباترین سروده های من . همان
. ویلن زن پیر هست . . تا دکتر مهربانو . . اشتباهم را
. بنویسد . . . ولی آنچه شما برای ویرایش سعرم
. نوشتی . . باید فقط به فقط شهامت تو را تحسین
. کنم . زیرا . . اگر نثر را هم اینطور که نوشتی
. بنویسند غلط است !!!!!!!!! باور کن . استاد سایه
. هم . چند بند اول شعر را عالی توصیف خواهد
. کرد . بیست سال ادبیات خوانده ام . . سه سال
. عضو انجمن حافظ شناسان بوده ام . . اکثر بزرگان
. ادبیات و شاعران را دیده ام . . دو . . سه سالی
. جایگاه مشخصی در اداره مجلات داشتم .
. شعرهایم در اکثر مجلات چاپ شد . تا بعدها
. توانستم مجوز انتشار بگیرم . .
عاقبت یک شب بساط هر خیالش را به آتش میکشم
. با هیمه مستی .
. ..............................
. غمی پنهان به دل دارم که کوچک می نماید وسعت
خورشید ................. این همه اش یک بند است !!
. باز هم برایت می نویسم .

سلام و درود جناب خسرو گرامی
بله حق با شماست

متن زیبایی بود سروده ی شما درودتان باد وقلمتان مانا

مهربانو شنبه 21 آذر 1394 ساعت 17:28

سلام و درودنازنینم

بسیار از خوانش آن لذت بردم تضادی شیرین در افعال
و غمی جانکاه در عمق واژگان
غمیست که ملموس و عینی و هر روز در پیرامون خود با آن مواجه میشویم
لعنت به جنگ و فراق
قلمت پایدار نازنین

سلام و درود بانوی مهر و ماه ومهر
سپاس گذارم از اینهمه محبت و مهربانی شما عزیز دل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد