من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"تو باشی هر چه می خواهد باشد"


تو باشی


و


من باشم


و


جنگ هم که باشد


با تو می شود


فاتح هر جنگ شد ...



"پونه شاهی "


22_آذر -94

نظرات 11 + ارسال نظر
مجیدوفا سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 18:41 http://vafadarfaz.blogfa.com

اوففففف ما رو بردی تو خاطرات ناقلا
یاد ناتالی بازیگر زن ارتش سری

یادش بخیر ...فکنمی کنم سن شما قد بده برا این سریال

کیارش جمعه 27 آذر 1394 ساعت 21:26 http://kh3sa.mihanblog.com/

درود بانو
من زیاد سواد ندارم در حد سوم ابتدایی ولی شعر را دوست دارم چشم سعی می کنم شعر با ادرس برات بفرستم
========================
درود بانوی عاشق
قلمت مانده نباشد در عرصه نوشتن

تو در جنگی که قافله سالارش دل است

فاتح و پیروز میدانی اگر دل باخته باشی

در نبرد عاشقی همیشه پیروز معشوق است

که در کمال ارامش صاحب سرزمینی می شود

که مملو از دوستی و محبت است

اینو خودم بات نوشتم
======================
درود بر بانوی زیبا قلم

وقتی طول معیارت
یک متر و هفتاد و پنج سانتیمتر باشد
روی پنجه پاهایم هم که بایستم
از چشمانت افتاده ام
نترس
دیگر کار به عمق نگاهمان نمی رسد
==================
یکی دیگه

سلام و درود جناب کیارش ...شما شکسته نفسی می فرمایید...
ممنونم بابت این شعرهای زیبایی که خودتون خالقش هستید درود بر شما

کیارش جمعه 27 آذر 1394 ساعت 19:11 http://kh3sa.mihanblog.com/

درود بانو من شعرهای زیبا را در تا رنمای های دیگر یا سایتها رم می گیرم برای دوستان می فرستم چشم دیگه سعی می کنم نام شعر هم بنویسم

من خودم شاعر نیستم
درود بانوی عاشق
قلمت مانده نباشد در عرصه نوشتن

تو در جنگی که قافله سالارش دل است

فاتح و پیروز میدانی اگر دل باخته باشی

در نبرد عاشقی همیشه پیروز معشوق است

که در کمال ارامش صاحب سرزمینی می شود

که مملو از دوستی و محبت است

اینو خودم نوشتم

زیاد هم سواد ندارم که بگم عضو انجمن شعر کجا بودم عضو مجله کجا بود چند سال شعر گفتم من یک ناسیونالست کوردم بیشتر رو شناسادن فرهنگ و بزرگان کورد کار می کنم گاهی م برای دلم حرفی می زنم اهل بلوف دادن هم نیستم سه کلاس درس خوندم

سلام و درود جناب کیارش ...شما شکسته نفسی می فرمایید...
ممنونم بابت این شعرهای زیبایی که خودتون خالقش هستید درود بر شما
تونوشتن مهمترین چیز همینه که آدم برا دل خودش بنویسه ...منهم فقط و فقط برای دل خودم می نویسم زنده باشید و مانا

خسرو جمعه 27 آذر 1394 ساعت 14:47

. درود . . و سپاس . . چه شعری و چه تبریکی
. دیگه از این بهتر چی میخای !!!! . واقعا
. متشکرم . مهربان . . گفته بودم برای داستان هایت
. کاش نزدیک بودیم . . می نشستیم و مو شکافانه
. بررسی و ویرایش میکردیم . . اینجا بخواهم بنویسم
. می شود یک مثنوی . . ولی باید وقت کنم و بطور
. خلاصه برایت بنویسم . باز هم متشکر از لطف و
. مهربانیت .

سلام و درود
پس بی حساب شدیم همین بجای همون شعری که قرار بود شب یلدا بگم ...
زنده باشید ومانا

مهربانو جمعه 27 آذر 1394 ساعت 11:48

سلام بانو پونه ی فرهیخته
چندین بار برایتان شعر و نثر نوشتم اما ارسال نمیشود الان هم با نا امیدی این را دارم ارسال میکنم شاید اینبار ارسال شود:

سلام بر بانوی مهر و ماه ...بانوی مهربانی ها ...من متاسفمکه اینهمهدچار مشکل میشوید هم شما هم جناب خسرو که این سیستم بلاگ اسکای پیامخوار شده ...ممنونم بابت مهر بی پایانتان درود بر شما درود درود درود

خسرو پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 21:50

. درود . باور کنید الآن برای دو سه نفر از مدیران وب
. خواهش کردم به مخاطب خود بگویند هر شعر
. یا قطعه ادبی را که می نویسند نام سراینده
. و یا منبع آن را ذکر کنند . معمولا من هر جا یکی
. دو بیت از شعرم را می نویسم . البته همه شعرام
. چاپ شده و آن که چاپ نشده اول در وب خودم
. و بطور کامل می نویسم . چون تاریخ نوشته
. دیگر اجازه سرقت به کسی را نمیدهد .
. آخر بعضی مواقع مال خودم را برای خودم می
. نویسند !!!!!!! خسته شدم .

نوشتن نام شاعر کمترین کاریه که برای سپاس از لذت خواندن یک شعر میتونیم انجام بدم

خسرو پنج‌شنبه 26 آذر 1394 ساعت 18:46

. درود. . بر بانوی شاعر و نویسنده . . من چند نظر
. برای این پست نوشتم . . یعنی همه خطا بوده
. باور کنید . . بیش ازسه و یا چهار نظر نوشتم .
. خب کمی بخاطر کارهای خانه سرم شلوغه
. نیامدم . . اما . شما چرا نیامدید . . فعلا من
. جواب نظرات را میدهم . . حتمن بیائید
. و برایم بنویسید اصلا نظر من اومده . . یا نه ؟؟
. متشکر از لطف شما .

درود بر شما
هر نظری نوشته بودید رو تایید کردم
من هم روزهای شلوغی دارم و کمتر سر می زنم
سپاس از لطفتون

کیارش چهارشنبه 25 آذر 1394 ساعت 23:21 http://kh3sa.mihanblog.com/

درود بر بانوی شاعر
آمد و دلهره ای در دلم انداخت و رفت
از خودش در نظرم حادثه ای ساخت و رفت
هی غزل پشت غزل، قافیه سازی می کرد
نوبت عشق که شد، قافیه را باخت و رفت
گفت یک عالمه احساس به من مقروض است
قرض خود را ولی افسوس نپرداخت و رفت
دلش از سنگ شد و رحم نیاورد و گذشت
مثل برق از بغل مردۀ من تاخت و رفت
تیشه بر پیکرۀ کوه غرورم زد و بعد
پرچم فتح بر این قلّه برافراخت و رفت
از دل بی خبرم زود خبردار شد و
قلب قلّابی خود را به من انداخت و رفت

درود برشما
سپاس از مهرتان
جسارتا" شعر سروده ی شماست ؟
اگه هست که باید گفت احسنت ودرود بر شما و اگرهم نیست باز هم احسنت به این
انتخاب خوب شما ...و فقط اگر شعر شاعران دیگر رو میگذارید لطفا با ذکر نام شاعر باشه
تا اگه خواستمکارهای دیگر شاعر را دنبال کنم امکان پذیر باشه
سپاس ودرود بر شما

کیارش سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 18:24 http://kh3sa.blogfa.com/

درود بانوی عاشق
قلمت مانده نباشد در عرصه نوشتن

تو در جنگی که قافله سالارش دل است

فاتح و پیروز میدانی اگر دل باخته باشی

در نبرد عاشقی همیشه پیروز معشوق است

که در کمال ارامش صاحب سرزمینی می شود

که مملو از دوستی و محبت است

من همان عاشق بی عشق که از عشق نوشت ...
سپاس از مهرتان

مهربانو سه‌شنبه 24 آذر 1394 ساعت 10:28

یک تبسم یک صدا فرمان عشق
یک ترانه یک نفس جریان عشق

یک غریبه سرزده شد آشنا
می دهد سر بر لب دیوان عشق

یک غروب و یک سرود و یک خروش
بر سر بازار پرباران عشق

یک ستاره یک غزل شعر و ثنا
یک سبد گل چیده در دامان عشق

یک سوار و تک نواز و سروناز
می دهد بهر دلم سامان عشق

یک نشانه یک حیات و زندگی
می شود گمگشته پیدا می شود پایان عشق

یک سرآغاز یک تولد یک فروغ
چون طبیبان میکند درمان عشق 

با تو ای گل این خزان هم می شود همچون بهار....درود بر مهر بانو ؛ بانویی از جنس شوروشوق وعشق

مجیدوفادار دوشنبه 23 آذر 1394 ساعت 16:24 http://vafadarfaz.blogfa.com

سلام پونه

راستش نمیدونم چی بگم

ایشاله همیشه فاتح باشی

ولی عکس نوستالژی باحالی گذاشتی
یاد فیلم های پارتیزانی

سلام خوش اومدید

ممنونمشما همانشالله همیشه فاتح باشید

آره همینطوره من یاد ارتش سری می افتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد