من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"تو کی هستی"


تو عطر کدام باغی ؟

یا شکوفه ی کدام درخت ؟

تو سرخ ترین  رز کدام گلخانه ای ؟

یا سبز ترین برگ کدام درخت؟

تو ماه کدام آسمانی؟

یا آسمان_کدام ماه؟

تو بستر کدام ستاره ای ؟

یا ستاره ی کدام بستر ؟

تواز قبیله ی  کدام مهتابی ؟

یا مهتاب کدام   قبیله  ؟

تواز نسل   کدام آفتابی؟

یا آفتاب کدام  نسل ؟

که برای من 

بهترین  اتفاقی ...


"پونه شاهی "

6 دی 94

نظرات 2 + ارسال نظر
مهربانو دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 18:12

سلام و درود بر دوست شاعرم
پونه جان این شعری را که سرودید از آرایه ی عکس برخوردار است که شعر را زیبا نموده است اما افراط در آن از صلابت کلام میکاهد
و دیگر آن که از استفهام انکاری زیبایی بهره جستید اما بازم هم افراط گونه
اما زیبا و پرمغز و نغز سرودید دست مریزاد

سلام و درود
سپاس و درود بانو بسیار بسیار ممنونم و خوشحال از بودنتون مرسی
موفق باشید

آسنا دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 15:01

سلااااااااااام برابجی پونه گل خودم من اومدمممم خوش اومدم

اسم تو قشنگترین قصه برای گفتنه
اسم تو قشنگترین قصه واسه شنفتنه
غنچه ی نجیب اسم تو روی باغ لبم
بهترین غنچه ی لذت برای شکفتنه

سلااام بر آسنای شیطون خوش اومدی به به صفا اوردی کاش مروه رو هم می اوردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد