من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"مجنون بی لیلا"


مجنون بی لیلا منم 

تنها تر از تنها  منم 


مجنون نمود و خود برفت 

عاشقتتر ینم  بود  و رفت 


قلبم شکست ؛ پشتم خمید 

او اشک خونینم ندید


روزی که شب شد را ندید 

درمان دردم  را ندید 


اشکم نکرد درمان من 

ای جان من جانان من 


رفتی  برو آخر کجااااا؟؟؟

آخر بگو بی من  چراااا؟؟؟؟؟ 


"پونه شاهی "


2 بهمن 94

نظرات 5 + ارسال نظر
هیچ کس سه‌شنبه 11 اسفند 1394 ساعت 11:42 http://toghyanesokoot.blogfa.com/

آفرین اینجا وزن رو به خوبی رعایت کردید
لذت بردم
موفق تر باشید

ممنونم مرسی مرسی این خبر خوبیه که وزن رعایت کردم چون معمولا " رعایتش کمی سخته برام

اسنا جمعه 9 بهمن 1394 ساعت 22:52

سلام مهربون جونم
منتظر مطالب جدیدتماا چندروزه هی سرک میکشم اماخبری نیست
ابجی راستش ازاین متن دلم گرفت بغضم گرفت
ازاون متنهای پرامیدبذار اینروزا بدجورنیازدارم
دوست دارم زیااااد میدونم دوستم داریا اعتماد به نفس وخخخ
شادوسلامت باشی عزیزم

سلام آسنای عزیز دلم
انشالله بزودی
یه مقدار درگیرم هم کار و هم خونه کمی منزل سرماخورده اند البته یه سرماخوردگی معمولی نبود درگیرشون بودم بعدشم خودم سرماخوردم

اسنا پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 23:47

مهربانو پنج‌شنبه 8 بهمن 1394 ساعت 21:43

سلام پونه جان
شدیدا بیمارم
کسالت برطرف شد تفسیری مینویسم

سلام مهربانوی عزیزم
خیلی نراحت شدم امیدوارم کسالتت چیز مهمی نباشه و خوب باشی
منتظرت هستم عزیزم

مجیدوفا یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 18:03 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام بر پونه شاه دوست عزیز

ممنون از حضورت

شعر عشقولانه زیبایی بود لذت بردم
و موهای تنم مورمور شد
خوشحالم همشهری خوش ذوقی دارم

میگفتی این خانمه گیپور بپوشه بخاطر من
اخه جذابتر میشد

سلام بر خبرنگار جوان
مرسی ممنونم
باشه دفعه بعد سیبل جان رو که دیدم میگم شما از گیپور بیشتر خوشتون میاد بخاطر
شما گیپور بپوشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد