من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"نوروز"


تو

که باشی 

همه ی فصل ها 

بهار می شود ...


تقدیم به همه ی دوستای خوبم  به پاس بودنشان در این مدت در وبلاگ من :

تو را به تو تبریک  می گویم بهارم بهارت مبارک 


نظرات 15 + ارسال نظر
مرضیه دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 22:00

سفره من نقاشی بود خخخخخخخخ

چرااااااااااااا باوووووووووو مگه عید نرفتی خونه پیش مامان اینا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرضیه یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 22:21

وای سفرت قشنگ بود اون آینه خیلی خیلی قشنگه صاف و بی ادعا آبی وذلال
سال قشنگی در انتظار همگی باشه

م

مرسی مرضیه جون عکس سفره تو برام بفرست ان شاالله سال خوبی برا همه مون باشه آمین ..فدای مهربونیات عزیزم

rez شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 13:13

دیگــراלּ در تــبِ و تـــابِ شبِ عیــدنــد
ولے
مـَثـل یکِِ ســال گذشتـﮧ بـﮧ تـــُפּ مـَشغـولمــ مـَלּ

happy new year

تب دار تو بودم
بیا با نظرت پاشویه کن
تب شبهای مرا ...
عیدت مبارک عزیزم تبریک عیدتو با صدای بعبعی خوندمش

خسرو جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 09:18

. اهای سیزدتون بدر.....دشمنانتون در به در
رفقاتون گل به سر.....گرفتاریاتون زود بدر
خوشیهاتون هزار برابر
انشاا... آرزوهای سیزده بدرتون، امسال برآورده شود

☁️☀️ ☁️ ☁️ ☁️
☁️ ☁️ ☁️ ☁️

۱۳تا بدی، ۱۳تا بلا، ۱۳تا زشتی، ۱۳تا نحسی، ۱۳تا غصه، ۱۳تا ناکامی، ۱۳تا مریضی از وجودتون دور بشه و در عوض 1395دونه شادی، زیبایی، لطافت و خوشی های پایدار تقدیم وجودتان
سیزده بدر خوبی را برایتان آرزو می کنم .

سیزده بدر شما هم به در
نه سیزده نحس بوده وهست و نه خواهد بود
این حس ماست که به اعداد و ارقام به زمان و مکان به شخصی یا شهری
حساسیت نشان می دهد ...سیزده بدر یعنی بیرون کردن زشتی ها کینه ها دروغها
حسادتها و آفتهای روحی و روانی از درونمان است تا زندگی سالم شادی داشته باشیم و این ربطی به روز و لحظه ی خاصی ندارد می توان هر روز یا هر لحظه ای را انتخاب کرد و پلیدی را از درون خود به در کرد ...سیزده بدرتون به در و دلتون مثل همیشه صاف و آرام و آفتابی با قلبی بهاری و همه ی دعاها و آرزوهای قشنگتون مستجاب باد آمیییییییییییین

آسنا سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 14:51

سلااام پونه مهربونمم
میبینم وقت نداری بیای وبتمنم همش مشغول مهمونداریم

سلااااااااام خودت مهربونی
اوهوم مث خودت

یه دختر خاص دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 13:49 http://nary73.mihanblog.com/

چقد سفرت قششششششنگ شده وبتم عاااااالیه

سلام و درود به یه دختر خاص
مرسی مرسی ممنونم عیدتونم مبارک

خسرو یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 22:33

. درود . راستش هر چی فکر کردم دیدم این شعر
. را باید برای من نوشته باشی
. چون . [ تویش ] شبیه منه
. خب اگر حدسم درسته بگو . خجالت نکش
. اصلا یواشکی بگو . . من هم
. برایت شعر خواهم گفت . فروردین 96 البته

شما فرصت کردیدی یه خورده خودتونو تحویل بگیرید

این شعر برای همه ی دوستامه بدون تفکیک جنسیتی و بدون مخاطب خاص

..... یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 22:02

در آغوشم بگیر
بگذار گرمی دستت را حس کنم
و مرا ببوس تا با هر بوسه ات به آسمان پرواز کنم
نگاهم کن و التماسم را در چشمانم بخوان
قلبم به پایت افتاده است
لرزش دستانم و سستی قدمهایم را نظاره کن
تنها تو را می خواهم
بگذار در نگاهت غرق شوم
و بگذار در آغوشت بخواب روم

سلام و درود
چه خوب بود که خودتون رو معرفی می کردید

طاهره شاهی یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 10:47 http://shahi72.blogfa.com

بسیار عالی
موفق و پایدار باشی و شاد و سرزنده در سال جدید

سلام بر روتانای عزیز دلم ممنونم
مرسی از این همه مهربونیت همچنین سال خوبی باشه برای تو و خونواده ی دوست داشتنیت عزیزم

خسرو شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 23:00

. سلام . چند روزیست که ایمیل من قطع شده .
. امروز خواستم ایمیل دیگری بسازم . . دیدم اصلا
. و بطور کلی قطع است . مال شما سالم است ؟؟ /
. متشکر از پاسخ شما .

سلام و درود ایمیلم دیشب درست بود امشب چک نکردم

خسرو شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 21:13

. این قده جواب های کوچولو نده . .
. خب بگو . . و دعا کن . آنجلیناجولی فارسی
. یاد بگیره . . . بیاد خوان هشتم
. همه دوستان متحیر . . تازه من که
. بهش محل نمیذارم
. در مورد شعر قشنگ شما و تشویق باشد برای بعد .

درود ... خیلی وقت کم می آرم برای همین ناچارم جوابهای کوچولو
برای همه ی دوستانم بنویسم ...ایشالا بعد جبران می کنم و جوابای طوماری می نویسم

آسنا پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 06:12

بهارامسال برای من یه بهاردیگه س دلیلشو خودت میدونی پونه جون
کاش همیشه بهارباشه
سال جدیدت پرازخبرهای خوش وسلامتی

ای همه ی بهار من

انشالله همه ی بهارات مثل بهار امسال پر از خوبی و خبرای خوش و عشق باشه عزیزم

مهربانو چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 21:14

خواب دیدم...آب ها...زندانی اند
بادها...سرگرم سرگردانی اند

لاله...از...روی شقایق...خسته است
لحظه...از...دست دقایق...خسته است

کومه های عشق...پوشالی شده
عشق ورزی...عین بقالی شده

مهر می ورزی...تعجب می کنند
گرم میآیی ...تعصب می کنند

لاف میبافی...همه...کف می زنند
هجو میگویی...مضاعف می زنند

صبح آمد...خواب...از چشمم پرید
تیغ بیداری...خیالم را...درید

با خودم گفتم...کمی...اندیشه کن
بار دیگر...عاشقی را...پیشه کن

عاشقی...یعنی تبسم های سبز
رویش زیبای گندم های سبز

رقص نیلوفر...به روی دست آب
بوسه ای داغ...از لبان آفتاب

عاشقی ...یعنی...بیا...همت کنیم
تلخ یا شیرین...بیا...قسمت کنیم َِ

لیلی بنشین خاطره ها را رو کن
لب وا کن و با واژه بزن جادو کن

لیلی تو بگو،حرف بزن،نوبت توست

بعد از من و جان کندن من نوبت توست

لیلی مگذار از دَم ِ خود دود شوم

لیلی مپسند این همه نابود شوم

لیلی بنشین، سینه و سر آوردم

مجنونم و خونابِ جگر آوردم

مجنونم و خون در دهنم می رقصد

دستان جنون در دهنم می رقصد

مجنون تو هستم که فقط گوش کنی

بگذاری ام و باز فراموش کنی

دیوانه تر از من چه کسی هست،کجاست

یک عاشق ِ این گونه از این دست کجاست...

"علیرضا آذر"

مهربانو چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 20:14

بچین میزقمارت را،دل ازمن،روی ماه از تو
بیا بردار بازی کن ،سفید از من سیاه از تو

همیشه آخر بازی کسی که سوخت من بودم
همیشه باخت بامن بود،گاه ازعشق،گاه از تو

تمام خانه ها را بر سرم آوار کردی و ...
کسی جرات ندارد تا بگیرد اشتباه از تو

تو رخ می تابی و من قلعه ات را آرزومندم
خر است این اسب اگر یک لحظه بردارد نگاه از تو

گل من!فیل مامست است وگاهی کج روی دارد
نگیری خرده بر مستان اگر بستند راه از تو

درین بن بست حیرانی،کجامی رانی ام دیگر
چه دارم رو کنم زیبای کافر کیش آه از تو


سلام و درود پونه ی عزیزم، عیدت مبارک نازنین
در ضمن از کدوم ترانه حرف زدی من متوجه منظورت نشدم دوست گلم

سلام بر ممهربانوی عزیزم

عیدت مبارک گلم
یه مدت دسترسی به نت نداشتم منظورم ترانه ی آمد بهار جان ها ای شاخ تر به رقص آ با صدای محسن چاووشی خیلی قشنگه

خسرو چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 19:56

. درود . . ببخشید . . این نوشته مخاطب خاص
. نداره ؟؟ . . فک کردم برای
. خوان هشتم نوشتی
. خب من هم غزل عاشقانه خواهم نوشت
. این مجیدخان . . درد سر شده
. هیچکس . .مرا مخاطب خاص نمی کند
. شانس هم که نداریم . . آنجلینا جولی فارسی بلد
. باشه . . بیاد خوان هشتم

سلام و درود

عیدتونم مبارک نه مخاطب خاص نداره برای همه ی دوستام و عزیزانم هستش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد