من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" منتظر بود"


گفته بودی که تو می آیی


منتظر بود 


دل و دیده و این جاده و چشم سیاهی که تر   است 


عهد بستی که با آمدن چلچله ها 


تو به دیدار دل و دیده و این جاده و چشم سیاهی که  تر است 


می آیی


من نفهمیدم که احساس تو پاییزی  بود 


من نفهمیدم  چه کسی کشته که تو کشتی مرا 


تو نیایی چنان می میرد 


دخترک ساده ی این قصه ی تلخ  


که بسوزد دل سنگ زمین 


دست احساس تو را میگیرم 


نکند گم شود احساس دل نازک من  ...



"پونه شاهی "


13 فروردین 95


نظرات 6 + ارسال نظر
دل آشوب پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 14:03 http://asmanedelabi.blogfa.com

سلام منو ببخشید که پابرهنه و بدون دعوت اومدم

نوشته هاتون زیباست دست مریزاد!

سال نو هم مبارک!

سلام خوش اومدید ...دعوت نیازی نیست اینجا برای همه است خوشحال
میشم نطراتتون رو بدونم و تو بهتر نوشتن کمک کنید ...خوش اومدید درود و سپاس از حضورتون

خسرو دوشنبه 16 فروردین 1395 ساعت 22:28

. عشق یعنی مستی و دیوانگی
. عشق یعنی در جهان بیگانگی
. عشق یعنی شب نخفتن تا سحر
. عشق یعنی سجده ها با چشم تر
. عشق یعنی سر به در آویختن
. عشق یعنی اشک حسرت ریختن
. عشق یعنی در جهان رسوا شدن
. عشق یعنی مست و بی پروا شدن
. عشق یعنی سوختن یا ساختن
. عشق یعنی زندگی را باختن
. عشق یعنی انتظار و انتظار
. عشق یعنی هر چه بینی عکس یار
. عشق یعنی دیده بر در دوختن
. عشق یعنی در فراقش سوختن
. عشق یعنی سوز نی آه شبان
. عشق یعنی معنی رنگین کمان
. عشق یعنی با گلی گفتن سخن
. عشق یعنی خون لاله بر چمن
. عشق یعنی بیستون کندن بدست
. عشق یعنی زاهد اما بت پرست
. تقدیمی از خوان هشتم . نمی خواهید عاشق
. شوید ؟؟؟؟

درود بر خوان هشتم
بسیار زیبا سرودید آفرین بر شما
مگه دیوانه ام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مستانه یکشنبه 15 فروردین 1395 ساعت 15:31 http://eagle2016.blogfa.com

خستگی را زندگی کرده ام...
میخواهم کمی هم زندگی را خسته کنم...
گاهی دلم ،از هرچه آدمیست میگیرد...
گاهی دلم دوکلمه حرف مهربانانه میخواهد...
نه به شکل دوستت دارم...
و یا نه به شکل بی تو می میرم ….
ساده باشد...
مثل دلتنگ نباش فردا روز دیگریست ...i
ﺑﻌﻀﯽ ﺩﺭﺩﻫﺎ ﺭﺍ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﮔﻔﺖ...
ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺩ ﺑﺎ ﮐﺴﯽ...
نباید ﮔﺬﺍﺷﺖ ﺯﺧﻤﺶ ﺳﺮ ﺑﺎﺯ ﮐﻨﺪ ...
ﺑﺎﯾﺪ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﺑﯿﻦ ﺧﻮﺩت ﺩﻟﺖ ﻭ ﭼﺸﻢ ﻫﺎﯾﺖ ...
چون...
ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﺵ ﺭﺍ ...
ﻋﻤـقش ﺭﺍ ...
ﺣﺠـــﻤــﺶ ﺭﺍ ...
ﻓﻘﻂ ﺧﻮﺩﺕ ﻣﯽ ﺩﺍﻧﯽ ......

" فرصت کمه "
با صدای بهنام صفوی عزیز و آرزوی سلامتی برای این بزرگوار تقدیم به مستانه دوست عزیزم

از دستت دلگیرم دلگیرم از دستی که تو دستم نموند
چشمی که با برقش میگفت به من تا آخرش هستم نموند
تو بغضم میخندی میخندمو میسوزم از اشکای تو
دنیامون وارونست از وقتی رویام شده دنیای تو
برگشتی و سردرگم لبخندتم
دیروزتم امروزتم آیندتم
زجرم نده حالم بده
هستی بگو نیستی بگو فرصت کمه
حق با توئه اما نگو این حقمه
دردم نشو سردم نرو
برگشتی و سردرگم لبخندتم
دیروزتم امروزتم آیندتم
زجرم نده حالم بده
هستی بگو نیستی بگو فرصت کمه
حق با توئه اما نگو این حقمه
دردم نشو سردم نرو

ترانه :افشین یداللهی

آسنا شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 18:47 http://powerpoint-ontime.blogfa.com/

منتظرم منتظرم منتظر
هی روزگاااااار ...
چشم انتظاربودن خیلی سخته وبدتراینکه بدونی میاد یا نه...

منتظر باش
ومن الله التوفیق
الصبر من الایمان

مجیدوفادار شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 18:01 http://vafadarfaz.blogfa.com

درود بر پونه بانوی عزیز استاد شعر

امیدوارم سال نو سال خوب و پربرکتی برای شما و خانواده عزیز باشد

شعرهایت همیشه ناب ناب و پروزن و قافیه

ماهم در کنار دوستان بزرگوار و باسوادی تلمذ کنیم و چیزی بیاموزیم

ببخشید نبودم و شرمنده کامنت های محبت آمیزتان شدم

ضمنا از هفت سین زیبایت هم لذت بردم

ولی پیاله های آجیل تون خیلی کوچیکه اگه من بیام خونتون ظرف آجیل رو با جاش جلوم بذار

اگه گوشه سفره ات یه قرآن یا یه کتاب حافظ میذاشتی دیگه حرف نداشت

ببخشید ما کارمون همش انتقاده و ایراد گیریه راضی باشی

سلاااااااام به به شما زنده اید ؟
فکر کردم رفتید به داعش پیوستیدید
غصه شو خوردید ...اینم از قرآنش ولی حافظشو شرمنده ام اونقد
با کتاب حافظ فال گرفتم که تکه پاره شده ان شاالله سال بعد اگه بودم
اونم به روی چشم
شما اصن همه آجیلا رو بخور وببر اگه پاتون رسید به خونه ی ما البته
خوشحالم که خودتونو تو کربلا کشته نکردید یا تحویل داعشی ها و طالبان ندادید
خوش اومدید و عیدتونم مبارک

rez شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 13:15

کـــآش #صِداىِ تــُ ــ ـو پــَروآز میکــرد ...

از پیلــه ى ِحَنجـــره ...

مى نشَستــ روى ِ شآنه ِ #خَستــه امــ ...

وَ مَــن ...

بآلهـــآى ِ مخمَلى اش رآ #میبـوسیـــدمـ ...


**********
مثل همیشه عالی

ای همه شعر خوب من
دوست من رفیق من
حس ترانه های من
شعر تویی ترانه تو
قصه ی عاشقانه تو ...

مرسی رضوان جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد