من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

تبریک


 نیشابور پایتخت کتاب ایران درسال 1395 شد 

تبریک به دختران و پسران خیام  

نظرات 8 + ارسال نظر
مجیدوفادار شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 17:04

سلام
حالا خوبه که چترمون رو شما باز نشده اینقدر حسودی میکنی؟؟؟

البته چتر ما هم سوراخه
ضمنا این خسروخان چی میگه باز
بهش بگو پیرمرد عمه شه

سلام
اتفاقا" چتر بازی مهارت می خواد و جسارت و تحور و من همیشه دوست داشتم چتر باز باشم برم از تو هواپیما بپرن پایین ...ولی خوب امکاناتش نبود و نیست ...
خسرو حان چی می گه ؟؟؟
ینی می خوای بگی شما یه مشهدی کم اوردی تو جواب دادن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آسنا جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 14:23

سلاام مهربون خودمم
هووم تبریک میگممم
ببخش باعجله اومدم ومیرم درجریان مشغله هام هستی گلم
التماس دعازیاااد
یاحق

سلام آسنا جون
می دونم انشاالله بزودی با شیرینی برگردی

خسرو پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 21:57

. درود . . نمیدانستم . خوب شد گفتی !! . عکس کتاب
. گذاشتی . . اونم یکصد سال تنهایی را . . مجیدخان
. یا ندید . . یا نخونده . . اگه بدونه . . مارکز چی چی
. نوشته . . . . بخصوص
. که پیرمرد بی عصایی هم است
. حرص و جوش می خوره . . . .
. از آگاتاکریستی هم داری ؟؟ ماکارانکو . . و . . ادگار آلن پو
. را هم بخوان . .

درود بر جناب خسرو خان
خوبه متوجه نشده
آگاتا کریستی بیشتر فیلماشو دیدم ادگار رو نخوندم

اشک مهتاب پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 13:17 http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام مهربان..
سپاس از حضور زیبا و همچنین
راهنمایی شما...

سلام دوست عزیزم
ممنون لطف دارید و بزرگوارید

اشک مهتاب پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 02:11 http://ehsasebinazir.blogsky.com

سلام مهربان...
وبلاگ زیبا ومطالب جالبی دارید...
موفق باشید.
خوشحال میشم به وبلاگ منم سری بزنید.

سلام و درود
خوش آمدید به وبلاگ من نظر لطف شماست
همچنین شما هم موفق باشید
چشم حتما بهتون سر میزنم

مرضیه چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 19:35

تقلب واضح
گربسراغم آیی بیاورم کتاب قلبت را
تا لمس کنم با آن افکار دلنشینت را

مرحبا نیشابوری ها

اصن معلوم نیس حثودیط شده هیشکیم نفهمید

مجیدوفادار چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 18:55

درود بر پونه شاهی عزیز بانویی از دیار سربداران

یه هفته پیش از میدان سربداران رد میشدم یادت افتادم


ولی همون اول نیشابور همشهریان شما خیلی خوب پذیرایی و راهنمایی کردند

انشاله که کتاب هاتون روش خاک نشینه
و کتابخون هاتون هم خدا روز به روز زیادشون کنه

بهرحال باعث افتخاره

ولی در باقالی خوری هم شما رتبه اول دارین ها

درود برجناب مجید وفادار چترباز
ما کلی تو شهرمون نویسنده داریم و کلی هم شاعر فک کردید کم الکی هستیم
استقبالای ما تاریخیه

rez چهارشنبه 18 فروردین 1395 ساعت 11:57

تبرریک

مرسی سپیده جوون رضوان عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد