من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" انتخاب"


 دو حق انتخاب داری 


اول  :


با من بمانی و انتخابم کنی 


دوم :


با تو بمانم و انتخابت کنم ...



18 فروردین 95


"پونه شاهی "

نظرات 6 + ارسال نظر
مرضیه دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 00:19

آقای وفادار خیلی قشنگ گفتنا

هه هه مگه چی گفتن ؟؟

آسنا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 22:29

ووووی یکم یواشتر

این کلمه "ووووی" بار ادبی زیادی داشت کمرمو شکست

مهربانو یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 21:04

سلام نازنینم
خیلی دلتنگتم ولی مشغله ام زیاده
دو تا همایش ادبی تو اردیبهشت دارم
خسته ام

سلام مهربون بانوی ماه و مهر مهربانوی عزیز
به به همایش ادبی کجا ان شاالله ؟
یه مسابقه ادبی هم بذارید ما رو هم شریک کنید تو کاراتون
امیدوارم همایشتون خوب خوب برگزار بشه

مجیدوفادار یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 17:15 http://vafadarfaz.blogfa.com

سخن عشق به میان آمد و من خندیدم

زآنکه دوباره خشمی بر چشم خویش دیدم

من توبه کرده بودم تا نیمه رفته بودم اما ..

بدان عزیزم همدل ندیده بودم

برگو ب دلدار خویش جانا که ره ویرانه است

این عاشقی فسانه است بازی این زمانه است!

درود بر پونه شاهی عزیز

مگه ما چی گفتی آبجی که از کامنت های ما رنجیدی؟؟
تازه خدا روشکر کن خیلی ادبیاتی هستیم
و واسه شما کلاس میذاریم

از دست عزیزان گله ای نیست

مرسی ..نه شما خوب هستید و انرژی مثبت به همه منتقل میکنید
من باید تو حرفای خودم یه خورده فیلترینگ اعمال کنم

آسنا شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 20:22

به هردوحق فعلا رسیدم خخخخ

به به ای مرغ حق
ان شاالله تو عرویسیت با آبکش آب بیارم برات

مجیدوفادار شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 16:56

ما انسان ها مثل مدادرنگی هستیم...
شاید رنگ مورد علاقه یکدیگرنباشیم!!!
اما روزی ...
برای کامل کردن نقاشیمان؛
دنبال هم خواهیم گشت !...
به شرطی که اینقدر نتراشیم همدیگر را تا حد نابودی...!!.

درود بر همشهری خوبم پونه بانوی عزیز

ولی من سه حق انتخاب میدم

1 با من باشی

2 با تو باشم

3 توافق کنیم که با هم باشیم

به به خیلی عالی
و به این سه مورد هم باید بگم احسنت آفرررررین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد