من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"بیا تو اشتباه کن"



بیا 

تو از محل ما 

عبور  اشتباه کن

سری بزن

به کوی ما

مرور اشتباه کن

 نگاه کن

 به پنجره 

نگاه اشتباه کن

 تکان داده دست من

تکان بده تو دست خود

بخند و  اشتباه کن

بیا تو در حریم ما

دوباره اشتباه کن

به  غیر من

 تو از همه 

وداع به اشتباه کن ...

 

"پونه شاهی "

4 اردیبهشت 95


شعر رو  با همه ی وجودم و با همه ی احساسم تقدیم میکنم 

به استاد عزیزم به بانوی مهربانی ها بانو مهرماه

 به پاس محبتها و انرژی مثبتی که همیشه به من داده اند .



نظرات 12 + ارسال نظر
هنرمند چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 ساعت 14:49 http://www.honar94.blogfa.com

استاد عزیزاگر اجازه بدین از شعراتون خوشنویسی کنم
من شعرهاتون رو می پسندم و زیباست
دست مریزاد به هنرتون

لطفا" منو استاد خطاب نکنید ممنون میشم ازتون من شاگردم و هنوز در وادی ادبیات اول راهم
خواهش میکنم با عث خوشحالی موفق باشید و پیروز

6به پنج‌شنبه 16 اردیبهشت 1395 ساعت 19:16

سلام
گرچه به کاربردن کلمان فارسی لایق همه کس نیست اما خانم شاهی ور انتخاب دوست دقیق باش انتخاب دوست گاهی پشیمانی ببار می اورد

سلام و درود
همه ی دوستای من خوبند ...تا الان کسی به من بدی غیر قابل بخشش نکرده
ممنونم بابت دلسوزی تون

مجیدوفا سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 18:00 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود بر پونه شاهی دوست شاعره عزیز

خوشبحال بانوی مهرماه که عجب شعر زیبای اشتباهی خوبی واسش سراییدی

کاش یه دونه از این اشتباهی ها هم یکی واسه ما می سرود

ما هم به پاس همه محبت ها و انرژی های اتمی که بانوی مهربانی ها بهت داده شدیدا سپاسگزاریم
ایشاله پای هم پیر بشین
از هم دیگه سیر نشین


حالا این بانوی مهربانی ها کی هست؟؟
جای تو بودم دعوتش میکردم خرو نیشابور یه چلو گوشت بهش میدادم

درود بر جناب وفادار گرامی
قامیلتون خیلی زیبا و پر محتوی ست دقت کردین ؟؟؟
با آماری که توی وب شما هست 99 درصد از نسوان اشتباهی براتون هر روز و هر لحظه می سرایند ...دیگه بذارید همون 1 درصد برای بانو مهرماه بسرایه
خودم هم خرو خیلی وقته نرفتم وقدمشون رو تخم چشام... ولی زشته خودتون چتربازید دارید چتربازی یاد می دید گفته باشم

مهربانو سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 10:46

سلام و درود پونه ی نازنینم

ما که رقصیدیم به هر،سازی زدی ای روزگار
دل به تو بستیم وآخر،دل شکستی روزگار

خوب بودم پس چرا کاتب برایم غم نوشت
کی روا باشد جوابم،با بدی ای روزگار

فارغ التحصیل دانشگاه درد وغصه ام
بهر شاگردت عجب،سنگ تمامی روزگار

گربرای دیگران مثل بهاران سبز سبز
بهر من پاییزی و فصل خزانی روزگار

میکنم دل خوش به هرچیزی حسودی میکنی
مثل رهزن میزنی،بر خنده ام چنگ روزگار

کاش می گفتی زآزارم چه حاصل میشود
وای عجب بی معرفت ،اهل جفایی روزگار

چون پرنده با چه شوقی لانه بر هم میزنم
دست بی رحمت کند خانه خرابم روزگار

چرخ گردون با دلم نامهربان باشد ولی
با همه درد و غمت بازم صبورم روزگار

چرخ گردون با دلم نامهربان باشد ولی
با همه درد و غمت بازم صبورم روزگار....
بسیار زیبا مهربانوی عزیز درود بر شما

مهربانو دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:36

سلام و درود بر پونه ی نازنینم و جناب فیضی بزرگوار
حقیتش من متوجه فرمایش جناب فیضی نشدم که چه مضمونی از کلامشان باید استنباط نمود, شاید به دلیل خستگی و بیماری ام باشد که درک درستی از فرمایش حضرتعالی ندارم,
اما همانطور که خود مستحضرید در ادبیات صنعتی به نام مدح شبیه به ذم و ذم شبیه به مدح وجود دارد که گویا اینجا مدح شبیه به ذم هست و شاعر مخاطب را برای خود میخواهد و خواهش میکند همه را بخاطر من رها کن و همراه و همدم من باش.
بازم اگر درک نادرستی از فحوای کلام جناب فیضی دارم مرا ببخشید که مشغله و دغدغه ی فراوان دارم.
پونه ی نازنینم دوستت دارم و مرسی که هستی

سلام و درود بر استاد عزیزم
منظور من هم دقیقا" درک مطلب شما بود بانو
من هم راستش متوجه مطلبی که جناب خسرو فرمودند نشدم
با عرض پوزش از این بزرگوار

خسرو یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 23:43

. درود . ببخشید من هم اشتباه نوشتم .
. بیاو تو از این همه
. به غیر من
. وداع به اشتباه کن .
. اصرار من . بر رعایت معناست . که از [ تو ] به
. اشتباه وداع می کند . یعنی . وداع نمی کند .
. آیا دکتر مهر بانو . پیشنهاد مرا خوانده یا نه نمیدانم .
. اما . خودت بر رسی کن . و اگر من در اشتباه هستم
. راهنمایی که بسیار ممنون می شوم .
. باید پرسید و خواند . . ندانستن عیب است .
. واقعا می خواهم بدانم . متشکرم .
.

درود بر شما
من هم منتظر پاسخ خانم دکتر مهربانوی عزیز هستم

behnam یکشنبه 12 اردیبهشت 1395 ساعت 15:09 http://behnamrajabi.blogfa.com

سپاس از حضورتون

آسنا شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 18:15 http://powerpoint-ontime.blogfa.com/

عالی بوووووووووود
وای که بعضی اشتباهی ها چقدر زیباهستن وخاطراتشون برات فقط میمونه

ممنونم آسنای شیطون مهربون دوست داشتنی
موافقم باهات عزیزم

خسرو شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 13:51

. بیا و تو از این همه
. به غیر من
. وداع اشتباه کن . ......!!!
. در همه لحظه های من تو اشتباه می کنی
. به رنگ خشم خود مرا چه زود تباه می کنی
. این همه در سکوت من صدای دلنشین تو
. به من ولی چون صدقه کمی نگاه می کنی
. نمی پرد از این قفس دلم اسیر روی توست
. تو با شکستن قفس اما گناه می کنی
. این سه بیت از یک غزلم هست که تازه سروده شده
. و جایی چاپ نشده . . برای همین همه اش را
. ننوشتم .
. کمال هم نشین در من اثر کردهههههه

سلام بر خسرو خوبان

به به باز هم غزل باز هم غزل

بعضی اشتباه ها خوشاینده و آدم دوست داره تکرار بشه

اما امان از بعضی اشتباه ها که آدم دوست نداره تکرار بشه و هی تکرار میشه

مرسی از وقتی که گذاشتید و قدمی که رنجه نمودید و قلمی که خرجه نمودید

ممنونم از حضور خوبتون درود بر شما

مهربانو شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:15

جسارت منو ببخشید ولی اینقدر این شعر رو دوست دارم که با گستاخی این شعر زیبای شما رو از طرف شما به خودم هدیه میکنم انگار که برای من سرودید دلم میخواد این شعر زیباتون رو با کامنتی به من در وبم هدیه دهید اگر امکان داره

بانومهرماه عزیز دلم

اصلا" این شعر برای تو

برای قلب مهربان تو

برای احساس پاک و ناب تو

اصلا" این شعر از آن تو

چون با احساس تو نوشته شده

که به احساس من نزدیکتره

این شعر برای تو چون تو

تو این شعر بودی حسش کردی

مرسی از اینهمه شوری که به من دادی

مرسی از اینهمه حس خوبی که به من دادی

مرسی از اینکه فهمیدی چی میگم

بهترین هدیه رو تو به من دادی با حسی که نسبت به این شعر به من دادی دوست داشتن کمترین حسیه که می تونم بهت داشته باشم ای هم احساس من
تو عزیز دلمی

مهربانو شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 11:13

سلام نازنینم
خیلی خیلی احساسات زیبایی را در واژه ها بکار بردی با خوانشش خیلی گریستم مدتی بود که بغضی آزارم میداد و باخواندن این شعر بغضم ترکید و چشمانم بارید سپاس

به کوچه ی منم بیا و اشتباه کن

سلام بر بانوی مهر و ماه

درود بر تو منو ببخش عزیزم :

مرا ببخش
که اشک چشمهای مهربانت را در آوردم
مرا ببخش
که بجای تو و از دل تو سخن می گویم
مرا ببخش
که مشترک شده ام در همه ی احساساتت
مرا ببخش
که در حنجره ام حرفهایی ست
از طرف دیگران
مرا ببخش
بانوی مهر وماه ؛ بانوی مهربانی ها
نبینمهرگز اشکت را
مگر از سرشوق ...
+ تو عزیز دلمی تو عزیز دلمی

rezvan شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 10:29

بیا زنگ خانه ام را اشتباهی بزن ....

عـــالی مثل همیشه

بیا و اشتباه کن ...
تو عزیز دلمی سپیده جون رضوان
یه دونه رضوان که بیشتر ندارم
یه دونه هم آسنا دارم
یه دونه هم مهربانو
ویه دونه هم ...
یه دونه هم ...
یه دونه هم ...
جای این نقطه چینا رو بقیه دوستام خودشون پرکنند ...
ضمنا" تفکیک جنسیتی کردم که بعدا" حرف و حدیث نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد