من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"مرگ"


مرگ شکل عجیبی دارد

شبیه سکته ای کامل در پیچ جاده ی انتظار

یا شاید شکل مردی ست بر روی طناب دار

مرگ  بی. ام .وی   قرمزی ست شاخ به شاخ اتوبوس

یا جیپی واژگون  پر از شعرهای فروغ  

مرگ سقوط غار نوردی ست درته غار پراو

مرگ لیلایی ست زیبا در سقوطی پس از  صعود  اورست

مرگ ظهر تابستانی ست پر از شیون موریانه ها

مرگ برف سنگینی ست بر روی کوهپایه ها

مرگ از یاد رفتن عشقی است لابه لای روزمرگی ها 

مرگ فراموشی  بوسه ی لبهایی ست

که پرشده  از بوسه ی سیگار

مرگ دستهایی ست خالی از بخشش ؛

 پر از بی حسی؛  چیزی شبیه  دیوار

مرگ خمیازه ای ست طولانی و خش دار

مرگ اتفاق غریبی ست که می برد ما را

تا آخرین نقطه ی اندوه و حسرت دیدن یار ...


22خرداد95

"پونه شاهی"

نظرات 8 + ارسال نظر
مجیدوفادار یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 11:52 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام
خسته نباشی
قبول باشه
نگفتی ای دی تلگرام نداری؟

سلام و سلام
شما هم خسته نباشید
شما دارید ؟ بفرمایید

ملاحت جمعه 28 خرداد 1395 ساعت 19:44 http://berangebaran13.blogfa.com

پروانه‌ها

در پیله می‌میرند

خیلی از پروانه‌ها !



"سارا محمدی اردهالی"

درودها بانو

پیله میکنم
به روزگار

شاید
روزی پرواز پروانه ای شوم ...

درود بر ملاحت عزیز دل خوش اومدی

مجیدوفادار پنج‌شنبه 27 خرداد 1395 ساعت 12:04 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه عزیز
قبول باشه

ای سبکبال در این راه شگرف
در دعای سحرت
در مناجات خدایی شدنت
هرگز از یاد مبر
من جا مانده بسی محتاجم [گل]


مهربانو واست ترکونده
حسودیم شد

سلام بر جناب وفادار عزیز
قبول حق طاعات شما هم قبول باشه
تو که از کوچه ی محبوبه ی ما می گذری

زینهااااااااااااااااار
منم از کوچه ی محبوبه ی تو می گذرم این به اون در

مهربانو یه دونه است یه بانو با یه قلب دریایی ندیده عاشقشم عاشق مهر بی پایانش...اوهوم قبول دارم حسودی کن خودمم اولین بار خوندم از حسودی داشتم می مردم بعدش یادم اومد برا من گفته آروم شدم

آسنا چهارشنبه 26 خرداد 1395 ساعت 14:29

سلاام عزیزم نه دیگه باز شیطنتا شروع شده

آورین آورین

آسنا سه‌شنبه 25 خرداد 1395 ساعت 18:40

سلاااااام اجی جونم

به به سلام عروس خانم
راه گم کردی فک کنم

مهربانو یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 16:50

زمان ها گذشت

روز ها گذشت

ماه ها گذشت

سال هم نیز گذشت

اخر عشق من تو

اینگونه شد

تو رفتی و من

در انتظار امدنت

لحظه هارا میشمارم

سلام و درود دوست نازنینم
روزگارانت غرق در سعادت و لبانت لبریز از شکوفه ی لبخند باد

سلام و درود بر بانوی مهر و ماه بانوی مهربانی ها مهربانوی عزیز دل :

خبرت هست که بی تو چون ام ؟

رنگ رخسار من از گندم زرد

زار تر است

من گرفتار تو هستم

تو گرفتار که ای ؟؟؟

ملاحت یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 13:01

سلام

شما بی نظیرید بانو

سلام ملاحت عزیز دل

لطفا " شرمنده نکن دوست خوبم ممنونم از مهربانی هات درود بر تو

ملاحت یکشنبه 23 خرداد 1395 ساعت 13:00 http://berangebaran13.blogfa.com

نه کسی منتظر است
نه کسی چشم به راه...
نه خیال گذر از کوچه ی ما دارد ماه!
بین عاشق شدن و مرگ
مگر فرقی هست؟
وقتی از عشق
نصیبی نبری غیر از آه..!

"سید حسین شریفی"

عاشقی شیفته ، دل سوخته در شهر غریب
عهد بست تا نگذارد دهد اغیار فریب

همه عمر خیال کرد که اوست یار و رفیق
غافل از آنکه خود این یار نبود یار شفیق ...

"پونه شاهی"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد