من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"تخیلات من : مردی با قلبی مصنوعی "


به نخ می کشم 

دانه ها را 
دانه های پاشیده شده ی 
روزها را 
شنبه 
یک شنبه 
دو شنبه 
سه شنبه 
چهار شنبه 
پنج شنبه 
جمعه 
چقدر تکرار می شوی 
در میان دانه های به نخ کشیده ی روزهایم 
از تو گریزی نیست 
دانه ها که تمام می شوند 
ذکر توست در میان لحظه هایم 
در کدام سوی زمین 
پرشدم از تو
و اینگونه لبریز 
خالی نمی شود 
جای تو 
در قلبی که شارژ می شود دستی 
با چند باطری قلمی ...


26 خرداد 95
"پونه شاهی " 

+ نامه های مردی با قلب مصنوعی

ثبت تصویر هم توسط خودم بوده 

نظرات 6 + ارسال نظر
هیچ کس سه‌شنبه 1 تیر 1395 ساعت 12:02 http://toghyanesokoot.blogfa.com/

سلام پونه جان
خوشحالم که بعد از مدت ها سعادت پیدا کردم باز هم دلنوشته ها و شعرهای قشنگت رو بخونم
موفق تر باشی دوست من

سلام عزیزم
من هم خوشحالم که دورباره دارمت اینجا خوش اومدی

سعید یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 14:45 http://saeed-0343.blogfa.com

سلام
پونه جونم خوبی؟چندتا سوال داشتم
میتونم بپرسم؟

سلام روزتون بخیر

بپرسید

هنرمند یکشنبه 30 خرداد 1395 ساعت 14:27 http://www.honar5559.blogfa.com

خدای من

شب را به امید روزی سر می کنم که اولین نوید

صبحگاهی درخشش پر نور الهی ازجانب تو باشد

و روز را به آنچه مقدر دانستی.

در هر قدم که برمی دارم شکرت را بر جا می آورم و

می گویم امروزم با عشق بود. فردا روزی فراتر

از عشق امروز...
[گل][گل] سلام و درود[گل][گل][لبخند]

سلام و درود بر هنرمند گرامی

به وبلاگ من خوش اومدید

خسرو شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 22:45

. درود . هر چه فکر می کنم کمتر یادم می آید !!
. تو به خوان هشتم آمدی یا من به اینجا ؟!! آن اولین بار ها
. را دارم می گویم . و من شما را بدوستان معرفی کردم
. شاعری بسیار حساس را با نگاهی عمیق و بکر جو !! .
. کمتر کسی پست مرخصی اجباری را گرفت .
. و اینک این شعر تو میتواند الهامی از آن باشد !!! .
. که بسیار نکته سنج و باریک بین هستی .
. در ضمن هر شعر که می نویسی . نام شاعرش را
. هم بنویس . که من سر در گم نشوم .
. در مورد این شعرت هم . . آفرین را لحظه آخر
. خواهم گفت !! . . بر قرار باشی .

درود و سلام خوش اومدید

حیف فرش قرمز نداریم ما همش سبزه
من که اسم شاعراشو می نویسم اینجام که همش خودم می سرایم
خوشحالم که خوشتون اومده هر چند یه ذره ولی خوب خوشتون اومده

مجیدوفادار شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 18:40

درود بر پونه عزیز

دوست و همشهری شاعر خوبم

ایشاله قلبت شارژ شارژ با باطری اتمی

درود بر وفادار گرامی

مچکرم ولی من اصن قلب ندارم این نوشته از طرف یه شخصیت تخیلی تو ذهنم بود که مردیه با قلبی مصنوعی

قلب من شارژ نمیشه گریبپاژ کرده

ملاحت شنبه 29 خرداد 1395 ساعت 17:00 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام بر نازبانوی خوش سخن
..................................................
همین که می آیی

تنم خو می گیرد با عطرت

لب هایت مُهر سکوت لب‌هایم می شوند

و من افطار می کنم

روزه ی نبودنت را

با همین عاشقانه های ساده

و ماهَ م عسل می شود!



"یاشار عبدالملکی"
...........................................................
سروده و تصویر بسیار زیبا...درودها بانو

من غرق می شوم
در موج موج چشمهایت
وقتی نباشی
می بارم یادت را بر گونه هایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد