من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"تبریک"


عیدتون مبارک

طاعاتتون قبول  حق 

 انشالله بزودی میام و کولاک میکنم

 فعلا این نقاشی رو از من داشته باشید 

نقاشی با  کامپیوتره 

 کپی از روی  اثر کسی که نمیشناسمش

  امیدوارم خوشتون بیاد ....


دوستتون دارم 

با تقدیم احترام پونه 

نظرات 1 + ارسال نظر
ملاحت سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 10:25 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام بانوی عطرآگین

بسیار هنرمندانه وزیباست.درودبرشما

سلام بر ملاحت عزیز دلم
ممنونم دوست خوب و عزیزم
عذر خواهم یه مدت طولانی درگیر صورتهای مالی و کارهای شرکت
و بیماری مادر و خودم بودم حالا کارها یه ذره کمتر شده ولی بقیه هنوز پابرجاست و درگیرم برای همین کمتر سر زدم به وبتون عذر خواهم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد