من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" تو سبز خواهی بود "


هیچ پاییزی 


نمی تواند 


اندیشه ی سبز تو را 


به خزان بکشد ...


18 تیرماه 1395

"پونه شاهی "


پ. ن : ثبت تصویر هم توسط  خودم بوده برای وبلاگ سایزشو کوچیکتر کردم 

نظرات 5 + ارسال نظر
ملاحت سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 10:28 http://berangebaran13.blogfa.com

درود بر شما بانوی هنرمند وزیبادل
هم سروده بسیار زیباست هم تصویر بی نهیات چشم نواز

سپاس از اینهمه زیبایی

مهرتان مستدام

درود بر ملاحت عزیزدلم
ممنونم از اینکه هستی و به من امید و انرژی میدی

ملاحت سه‌شنبه 22 تیر 1395 ساعت 10:27 http://berangebaran13.blogfa.com

درخت پشت پنجره دوستت دارد

دارد دست‌هایش را تکان می دهد

دارد می رقصد

تو نیز برخیز

برگ‌های سبزت را تکان بده

میوه های شیرینت را فرو بریز

برقص... برقص

تا دنیا از تو یاد بگیرد

زیبا باشد.



"شهاب مقربین"

تو از کدام بهار ی
که عطر تو همیشگی ست
بی گمان تو همیشه بهاری

مجیدوفادار دوشنبه 21 تیر 1395 ساعت 18:13

سلام پونه


منکه وفادارم تو هم بی وفا باش

یه وقت لاک ناخن هات نریزه بیای یه کامنت بذاری احوالی بپرسی

برج سلمان سوخت
از اون بدتر کون من سوخت که یه نامردی بیست میلیون کلاهمو برداشت رو رفت

آخ ببخشید گفتم کون من .... از دهانم پرید..
اصلاح میکنم باسن من سوخت

اونجا اگه هم همه چی قاطی شده باز خدا رو شکر که مال فاطی نشده

سلام جناب وفادار
همین خوبه که شما بجای هر دومون وفادارید
نه به لاک ناخونام ربطی نداره فقط زحمتم میشه خووو
جناب خسرو کجاست بیاد جبو دهنتو بگیره چه کلمه زشتی به کار بردی
مثلنی روزنامه نگاری و کارفرهنگی میکنی !!!! بجای اون کلمه ی زشت باید بگی یه عضو از بدنم سوخت و یا سه تا نقطه بدخیم جاش بذاری خواننده خودش هر چی دلش خواست جاش میذاره زحمتشو خود خواننده باید بکشه
خداییش منم بودم دلم برا 20 میلیون می سوخت حالا من دو تا دومیلیون جدا جدا گلاهموبرداشتند خیلی دلم می سوزه خیلی اونقدر که هیچکاری هم نمی تونم بکنم جز اینکه خدا پودارشون کنه تا پولمو بدن انشالله
مال فاطی هم بشه عیبی نداره فاطی از خودمونه خواهرمه ولی متاسفانه پاتی شده

مجیدوفادار یکشنبه 20 تیر 1395 ساعت 17:39

سلام پونه شاه دوست عزیز

اندیشه من قرمزه رنگ خون رنگ هات

نیستی؟
مرده ای زنده ای ؟
نکنه سهامدارا گروگان گیرفتنت
ای خدا لعنت نکنه هرچی سهامدار و سهام خوره
چند ساله سهام احیای توس رو خریدم نه سودی دیدم نه افزایش سهمی نه کوفت زهرماری
واسه همین از هرچی سهامداره و سهام و سهام فروشه بدم میاد
صورت های مالی رو بستی؟؟؟

همچین گفتی انگار که کمر غول رو شکستی

بعد از سالی میام یکم سربه سرت میذارم دلم خنک بشه
میدونم پوست کلفتی ناراحت نمیشی

سلام بر جناب وفادار همشهری عزیز

خیلی ممنونم با وجود خیل طرفداران و شلوغی سرت بازم میای سر می زنی

باور کن شکستن شاخ غول از کار من راحت تره
ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
همه چی قاطی پاطی شده حالا قاطی رو میشه کاریش کرد ولی پاطی رو هیچ جوره نمیشه برج سلمانتونم سوخت که چقد ناراحت کننده ست فک کنم کار
کار خودت بوده

خسرو شنبه 19 تیر 1395 ساعت 23:44

. سلام . و سپاس از حضور محبت آمیزتان در خوان هشتم .
. می خواهم عکسم را برایت بفرستم . تا با رتوش
. و فتو شاپ و گریم !!!! قدری [ خوشگل ] بکشی !!
. نقاش چین که نتوانست !!! شاید تو بتوانی !!!! .
. درست مانند این سیم های اسارات برای برگ !!!! .
. آنگاه . هیچ پائیزی نمی تواند اندیشه های سبز تو را
. در باغ سینه ام به خزان بکشد !!!! .
. سیاسی ننویس !!! با هم میرویم هتل چهار ستاره
. اوین !!!!! .

سلام بر جناب خسرو خان ؛خان خوان هشتم
سیاسی چیه ؟ من سیاسی بلط نیستم بنویسم
بفرستید ثبت میکنیم رتوش هم میکنیم و فتوشاپشم میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد