من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"جنگل سوخته "

 


منم اون  جنگل سوخته ی غریب

که تنش پر شده از زخم  فریب  

رو ی شاخه های  تنهایی شب  

یه پرنده  مونده با بغضی نجیب   


 

خیلی شبها من یه کابوس می دیدم

خواب ضربه ی تبر رو شنیدم 

من پر از زخم تبر بودم و تلخ

گاهی سوختن خودم رو می دیدم  


 

دلم از غصه هنوز پر می شه باز

همصدای غصه ؛ گریه میشه باز    

خبر رفتن تو  داغه  هنوز

فقط اشک زخممو مرهم  میشه باز 


 

می دونستم تو یه آتیش پر از گدازه ای  

می دونستم تو پر از زخمای تازه  تازه ای  

میدونستم تو مثل زخمهایی که کهنه شده   

همه جوره تو پر از دردای  تازه تازه ای  


 

دلی که سوخته پراش  کجا بره ؟

می تونه از رو زمین  کجا بره ؟

تو که مرهم نبودی خطای من

بی خطات بگو دلم  کجا  بره ؟



"پونه شاهی "

18 اردیبهشت 95

نظرات 5 + ارسال نظر
خسرو چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 23:16

. سلام . کاش زودتر گفته بودم . . . این که بغیر از شعر
. مطالب دیگری برای پست نوشتن انتخاب کن .
. حالا . . این مجیدخان . میگه من گفتم
. در ضمن به آقای وفادار گفته بودم . . اینجا کنام شیران
. است . . با دم شیر بازی نکن .
. برای سرش سیصد کنار گذاشتم
. در ضمن [ جنگل سوخته ] شاید تجدیدت کنه
. خب سعی می کنم . قبول بشی !!!!! . اطلاع رسانی
. کن برای نخریدن مرغ . . . حتمن . ایرانی

سلام بر خسرو خوبان
حال خوشی ندارم من از مرگ ها متاثر میشم
امشب خبر خودکشی ابراهیم عالی پور رودر سن 25 سالگی دادند
آدم باید به کجای این خط رسیده باشه که ماشه رو بچکونه رو مخ خودش ...
خدا رحمتش کنه و بهش آرامش بده بجای تمام آرامشهای از دست رفته اش خدا بهش آرامش بده آمین

مجیدوفادار چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 15:52 http://vafadarfaz.blogfa.com/

هنوز سرکاری؟
پاشو برو خونتون

هو الصابرین

مجیدوفادار چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 15:49 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام
چرا نظرمو تایید نکردی

ضمنا پست غیرشعر هم بذار

یا ایها الذین آمنو به اون روز هم نزدیک خواهیم شد که کلا تایید نکنم پس همانا هدایت شوید

مجیدوفادار چهارشنبه 6 مرداد 1395 ساعت 15:42 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام بانو پونه عزیز

عجب ترانه ای بود
همینجور که میخوندم قر هم تو کمرم جمع شدخنده:

خداروحت رو شاد کنه که روح و روان ما رو شاد میکنی
خنده:خنده:

میگم اون ابیات اخری رو کلمه بره رو یره میخوندم
خنده:خنده:

با لهجه مشهدی خنده:خنده:

خدا ان شالله هدایتتون کنه از نوع صادقش

ملاحت سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 20:30 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام بانوی عطر و ترانه
ترانه ها تونو دوست دارم
................................................
جنگل یک شبه سقوط نمی کند

خیلی زخم تبر خوردن ها

خیلی بی هوا شکستن ها

خیلی شبانه نعش درخت ها را بر دوش بردن ها...



شاعر یک شبه سکوت نمی کند

خیلی تنیده در حصارها

خیلی وازَده از تکرارها...



هیچ دلیلی

جز نبودنت

یک شبه دریا را

کویر لوت نمی کند!



"مریم نوابی نژاد"
.........................................

سلام بر ملاحت عزیز دلم

ممنونم که همیشه مشوق من هستی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد