من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"آدمها"


Poto by:Pooneh.Shahi

آدمی بدنیا می آید تا برود . اصلا" همه ی اینها برای اینست که از بدو تولد آماده شویم برای مردن که  یک وقت نترسیم ؛ که یک وقت نچسبیم به لنگ دنیا و شیون و زاری  کنیم که من نمی خواهم بروم .حجم بودن زیاد اهمیتی ندارد خیلی از حجم ها فقط فضا اشغال میکنند مثل پفک نمکی ولی ارزش غذایی ندارند . خیلی  از حجم ها فضایی نمی گیرند مثل بادام ولی یک مرتاض می تواند روزها و  هفته ها و ماه ها را با  چند دانه بادام زندگی کند چه در زمین و چه در آسمان ... آدمها مسئولند در برابر  اعمال  خودشان ... بعضیها فقط حجم بزرگی اشغال میکنند اسمهای بزرگی دارند ولی کارهای کوچکی انجام می دهند چه مثبت چه منفی ولی  بعضیها شاید حجمی اشغال نکنند ولی تاثیر عمیقی بر زندگی می گذارند . بعضی ها را از زندگی آدمها حذف میکنیم و چون خودمان نمی بینیمشان چون در صدا و سیما دیده نمی شوند فکر می کنیم از یاد رفته اند و تا مردم یادشان بیفتند یک برچسبی یک گوشه از  کارهایمان نگه داشته ایم که بهشان بچسبانیم تا مردم را ازشان دلزده کنیم ولی خدایی از کسی هر چقدر هم بدمان بیاید وقتی کاری تاثیر گذار کرده باشد خودبخود از او یاد می کنیم از هر ده تا کار بدی که کرده یادی  هم از کار خوب او میکنیم .قضاوت سخت است وقتی که هر طرف خود را حق می داند . وقتی هر طرف لباس مشابه می پوشد .در واقع آینده گان بهتر از ما  از ما خواهند نوشت . 


"پونه شاهی "

20 دیماه 1395

نظرات 2 + ارسال نظر
sophia دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 20:21

سلام پونه خانوم.
امیدوارم طی این استراحت کسالت شما برطرف شده باشد.
شاد و سلامت باشید.

سلام سوفیا جان
ممنونم بهتر از قبل هستم مرسی که یادم کردی عزیزم

مجیدوفا دوشنبه 20 دی 1395 ساعت 12:23

سلام
خدا همه مارا بیامرزد

سلام و درود
آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد