من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"کوه"


Photo by:Pooneh.Shahi



حصر خانگی کوه 

معنا ندارد 

کوه ؛کوه است

 حتی در حصر...


25بهمن95

"پونه شاهی "

نظرات 7 + ارسال نظر
قندک سه‌شنبه 3 اسفند 1395 ساعت 08:06 http:///

تو اون کوه بلندی/که سر تا پا غروره
کشیده سر به خورشید/غریب و بی عبوره
تو تنها تکیه گاهی/برای خستگی هام
تو می دونی/چی می گم/ تو میدونی چی می خوام
تو گوش می دی به حرفام
به چشم من
به چشم من....تو اون کوهی...
پر غروری ....بی نیازی ....با شکوهی
طعم بارون ....بوی دریا ،‌....رنگ کوهی
تو همون ...اوج غریب ...قله ها....یی
تو دلت فریاد اما ......بی صدایی
تو مثه قله های مه گرفته/منم اون ابر دل تنگ زمستون
دلم می خواد بذارم سر رو شونه ات/
ببارم نم نم دلگیر بارون

سلام و درود
ممنونم بابت ترانه ی بانو گوگوش عزیز ولی کاش خودتون را معرفی می کردید .

مجید شنبه 30 بهمن 1395 ساعت 08:10

سلام صبح اول هفته خوبی داشته باشی

نیشابور چطوره ؟
اینجا که خداروشکر برف سنگینی اومده

خصوصی واست میفرستم که از مزاحمه نترسی

سلام و درود

همچنین شما هم هفته خوبی داشته باشید .
اینجا هم برف باریده ولی همکار که از مشهد اومدن میگن مشهد برف بیشتری داره اینجا هنوز هم دارم می باره

مجید چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 14:40 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه
بسیار زیبا و بامفهوم

سلام جناب وفادار
ممنونم درود بر شما

موفق باشید و پیروز

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 12:30

سلامی دوباره
پوزش باز بی اسم آمدم

مویُم، محزونی

سلام و درود استاد محزونی

ببخشید بازم نشناختم از رو سروده تون
آخه تا حالا شعر سپید ازتون نخونده بودم
ممنون از حضورتون
درود بر شما زنده باشید و پایدار

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 بهمن 1395 ساعت 08:52

ای استوارترین
ریشه در ابدیت داری
مگر تخریبِ دست بشر !؟!؟
آنگاه که به بهانه یِ توسعه یا طمع
با دینامیت
تکانت می دهند
ناله ات را آسمان ترجمان می شود
وچشم چشمه می خشکد
....
ای تجسم استحکام
تو همواره بلند واستواری
اقتدارت را می ستایم

ای کوه !!!
*******
درود بر شمابانو
روز های بارانی تون بخیر

سعی کردیم کاری به هم نداشته باشیم
من بار تنهایی خودم را بکشم
انها چاله های زندگیشان را پر کنند
در این خانه هر روز دوستانی جمع می شوند
در تنهاییم
از خودشان پذیرایی می کنند

من و این مورچه ها
سالهاست که با خرده های نان
دوستی مان را اغاز کرده ایم.

از منیره حسینی

سلام و درود بر شما خوش آمدید و سپاس از این شعر زیبا
چه خوب می شد که خودتون رو معرفی می کردید

محمد.ب سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 12:46 http://vilebakhtiari1394.blogfa.com/

‏زندگی خیلی کوتاهه. بالاخره تموم میشه.
هیچ چیز ارزش استرس رو نداره. هر لحظه اش ارزش داره که کامل زندگی بشه.

سلام بر بانو پونه

سلام و درود بر شما

بله همینطوره باید دیروز رو فراموش کرد به فردا فکر نکرد و همین امروز رو زندگی کرد
زنده باشید و پیروز

نفیسه سه‌شنبه 26 بهمن 1395 ساعت 12:32 http://barani24.blogfa.com

3+6میشه 9
4+5میشه 9
همیشه همه مشکلات اونجوری که
شما حل میکنید حل نمیشن
به طرز فکربقیه احترام بگذارید.

سلام و درود بر بانو نفسیه عزیز
باور بفرمایید اصلا" متوجه منظورتون نشدم
چون فکر نمیکنم تو این پست به طرز فکر کسی بی احترامی کرده باشم
واقعا" از کامنتتون گیج شدم
بازم ممنون که اومدید و خوندید
زنده باشی و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد