من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" تبریک بهار"

Photo by me

مادرم همیشه بهاره
      حتی وسط زمستون


به بهانه ی بهار تبریک می گم دیدید زمستون رو با هم و درکنار هم پشت سر گذاشتیم  زندگی مون هم همینطوره با هم و در کنار هم همه ی زمستونها رو به بهار پیوند می زنیم  رسم روزگاره زمستون میشه بهار  بهار میشه تابستون  و تابستون میشه پاییز و پاییز باز میشه زمستون  قشنگی دنیا به همین دور زدنهاشه  ... این پست فقط برای عرض تبریک به تک تک دوستای خوب و گلم هست  که سال 95 رو با کامنتهای خوبشون توی وبلاگم به من امید دادند و با خوندن مطالب خوبشون در وبلاگاشون دلگرمی گرفتم و خوندم و آموختم باز امیدوارم بتونم بیام و از مطالب وبلاگتون حظ لازم رو ببرم ...

دنیا دنیا سلامتی ... دنیا دنیا موفقیت ... دنیا دنیا خوبی و خوشی و نشاط ...دنیا دنیا حس خوب و عشق  واقعی ... دنیا دنیا پول و ثروت معنوی و دنیوی ...دنیا دنیا بخشش و بخشندگی ...برای خودتون و عزیزانتون آرزومندم .... دوستتون دارم  و موفق باشیدو پیروز

نظرات 5 + ارسال نظر
حسنک وزیر چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 16:33

گفتم این شعرمال من نیست شعرهای شمارانگفتم
گفتم چراشعردیگه نمگی
شعرهای شماخیلی قشنگندداردم برام وبلاگ بسازن



ممنونم این روزها دارم داستانهام و جمعو جور میکنم شاید بدم برای چاپ

حسنک وزیر سه‌شنبه 15 فروردین 1396 ساعت 14:30

سلام بشماگفتی این شعرمال من نیست دروب ها
میگردم دست چین می کنم .
منتظرشعرهای خودتون هستم تابرای دیگران ببرم

سلام
منظورتون رو نفهمیدم ؟؟؟ من اکثر نوشته ها از خودمه اگه غیر این باشه زیرش نام نویسنده رو اعلام میکنم

حسنک وزیر دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 23:07

من باسروده هایم
زیر ستاره ها
مرتفع می شوم
بامن بخوان
برمن بایست
تافاصله تو وستارگان را
کوتاه کنم
به زودی وبلاگ جدیدی می سازم برقرارباشید

سلام و درود

به به بسیار زیبا بود سروده ی شما

انشاالله ما را هم در جریان وبلاگتون بذارید تا بیاییم و بخونیم و لذت ببریم و استفاده کنیم

موفق باشید و پیروز

مجید وفادار دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 12:55

سلام
درشکفتن جشن نوروز برایت در همه ی سال سر سبزی جاودان وشادی
اندیشه ای پویا و آزادی و برخورداری از همه نعمتهای خدادادی آرزومندم

سلام و درود
همه ی این آرزوهای خوبی که برشمردید رو برای شما هم آرزومندیم

موفق باشید و پیروز

بهزاد دوشنبه 14 فروردین 1396 ساعت 09:31 http://jeepers-creepers.blogsky.com

لالالالالالا گل پونه بیا که بدون تو دل خونه،،،بیا که بدون تو تن خستم لبریز از حس جنونه

سلام و درود بر آقا بهزاد گرامی

عیدتون مبارک

هر روزتون نوروز و نوروزتون پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد