من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" منجی"


سلام و درود بر شما   


میلاد منجی عالم  بر شما مبارک باد 



بیا  و کمی آب حیاتم بده 


ای منجی عالم نجاتم بده 


 ظهور کن و ظهور کن و ظهور 


بیا و باظهور از غم  نجاتم بده ...


#پونه_ شاهی 

نظرات 14 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 08:21 http://vafadarfaz.blogfa.com/

بزرگترین پاداش من دیدن لبخند توست

سلام پونه جان
ممنون همشهری خوبم

سلام و درود بر شما

ممنونم بزرگوارید همچنین خنده و سلامتی شما

محزونی نامقی یکشنبه 7 خرداد 1396 ساعت 08:53

درود بر پونه ی مهربان
حلول ماه رمضان راتبریک میگم
ممنونم از لطفتون ، بالاخره هریک ازما بشکلی در گیر روزمرگی ها هستیم واین امریست اجتناب ناپذیر . امیدوارم برای همگی آرامش خاطر فراهم بشه .منو شما در مادر وجه مشترک داریم ایشون نیز باید چند بار تکرار کنی یا از حد معمول بلند تر صحبت کنی که متوجه بشن .
امید آن دارم همه مون عاقبتی بخیر داشته باشیم.

خداوند یارو نگهدارتون

سلام و درود

ممنونم . بله همه ی آدمها درگیر روز مرگی هایی هستیم که شاید تنها کاری که بتونیم انجام بدیم کم کردن حجم فشار به اطرافیان و دیگران باشه
سایه ی مادر گرامیتون مستدام باد .

رویـــــROYAـــا دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 14:38 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام وعرض ادب
امیدوارم همه چیز بر وفق مرادتان باشد

سلام بر وریای دوست داشتنی

هر چه دلم خواست نه آن می شود
هر چه خدا خواست همان می شود ...

دلت شاد و بی غم
و حلول ماه مبارک رمضان مبارک رویای دوست داشتنی

ملاحت دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 10:27 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام پونه بانوی عزیز

روزگارتان همیشه شاد

سبز باشید

سلام بر ملاحت عزیزم خانم معلمی با دلی سبز و قلبی مهربان
روزگار تو هم همیشه شاد و پر از اتفاق های خوب
زنده باشی عزیزم

محزونی نامقی دوشنبه 1 خرداد 1396 ساعت 08:13

پونه عزیز درودتان باد
کجائید کم کم دارم نگران میشم کامنتی دادم برای جناب فیضی آنقدر غیبت کردی که خودش خان هشتم را گشود.

امید وارم فقط مشغله ی کاری باشد.
تا بعد

سلام و درود بر شما استاد
عذر تقصیر واقعا شرمنده ی مهرتان هستم
در کامنت قبلی مفصل شرح دادم
ببخشید که شما و دوستان عزیز و بزرگوار دیگه رو نگران کردم

ممنون از مهرتان

خسرو یکشنبه 31 اردیبهشت 1396 ساعت 21:16

. درود . بخدا کارت در برابر کار من یک تفریح است !!! .
. 8 تا 9 ساعت کار دو ساعت رانندگی رفت و برگشت .
. سوای آمارگیری های سخت و پیچیده . یکی دوساعت هم
. در جمع باید در مورد واردات و صادرات شرکت . حضور داشته
. باشم . [ دارای دو پست هستم . ]
. آنوقت هر شب حدود یک ساعت برای دوستان می نویسم
. بعد با بچه ها و خانواده . . . اما . شما انگار فرهادی و با
. تیشه و کوه سر کار داری . .
. یک سری هم بدوستان بزنید . . . تازه شما را به دو نفر
. از دوستان معرفی کرده ام . البته با
. اجازه شما . . . ی خورده فعالیت

درود بر شما حلول ماه رمضان مبارک باد
بله حق با شماست امیدوارم خداوند بهتون توان بیش از این رو بده
راستش تو کامنت آقای استادمحزونی توضیح کامل دادم لطف شما هم مطالعه بفرمایید راستش اوضاع خوبی نیست این روزها درگیرم هر چی انتقاد کنید حق دارید به بزرگواری خودتون ببخشید
ممنونم که دوستای خوبی مثل شما دارم از خدا می خوام که در زندگی تک تک شما دوستان عزیزم موفقیت و سلامتی و شادی رو قرار بده آمین

ممنون بابت مهرتان باز هم من و شرمنده دو نفر دیگه می کنید می بینید که حتی به وبلاگ خودم هم نتونستم سر بزنم درگیر کار و درگیری با مدیر گروه جدید و درگیر بیماری و درگیر جمع آوری مجموعه قصه های کوتاه برای نشر بودم و فعلا هم درگیر اساسی تهیه صورت های مالی و حسابرس فک کنم تا یه ماه کارم در اومده
منو ببخشید لطفا مرسی که هستید و پر از انرژی و مهر هم هستید

خسرو شنبه 30 اردیبهشت 1396 ساعت 22:31

. درود . تازگی یک شاهکار ساخته ام . . .
. اما . شما هیچ وقت نیستید . . چرا اینجا
. بنویسم . . خب باااا با کمتر برو
. تلگراممممم . . خوب نییییییس

درود بر شما
قطعا با شناختی که از نوشته های شما دارم همینطوره شاهکاره
راستش من تلگرام هم کمتر رفتم باور بفرمایید بقول همکارم وقتی شبه همه جا شبه این جنله رو برای یکی از پیمانکارا که برای گرفتن پول اومده بود و تو اون مقطع پول نداشتیم و می گفت به بقیه فعلا پول نده لازم ندارند و به من پول بده در جوابش گفت بنظرم جمله ی قشنگی بود

خسرو پنج‌شنبه 28 اردیبهشت 1396 ساعت 20:19 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . بارها در تنهایی و یا در زمان رانندگی تا شرکت . بشما
. فکر می کنم . از خدا صادقانه و عاجزانه خواهش می کنم .
. مردی نیک نیت و پاک سرشت سر راه زندگی شما قرار گیرد
. فداکاری شما برای گرامی مادر بسیار قابل ستایش است
. اما . . هم او خواهان زندگی سعادتمندانه شماست .
. کاش در یک شهر بودیم و رفت و آمد خانوادگی . . الآن هم
. بیشتر از فامیل با دوستانم که ازدواج کرده اند رفت و آمد
. داریم . در هر حال آرزویم موفقیت و سعادت شماست .
. نمیدانم این کامنت را خصوصی تلقی کنم یا قابل
. نمایش . . هر طور که شما مایل هستید .

سلام و درود بر جناب خسرو خان فیضی
مردی نیک نیت و پاک سرشت همه ی اینها افسانه ست
البته شوخی بود به دل نگیرید ... راستش سنم اونقد زیاد شده که فقط از خدا صبر و آرامش می خوام و اینکه به سه چهار تا آرزوی شخصی دارم برسم آرزوهام خیلی عجیب و غریب نیست مثلا یکیش سلامتی می خوام و اینکه تا وقتی زنده ام محتاج کسی نباشم و روی پای خودم با یستم ...این یکیش بود .
راستش من زیاد اهل رفت و آمد نیستم یعنی نه فقط من خانواده هم همینطوره مادرم از وقتی گوشاش سنگین شده نه دلش می خواد مهمونی بره نه مهمون بیاد چون خجالت میکشه که اونها حرف بزنند و این نفهمه چی می گن عذاب میکشه برای همین ما هم یه محیط آروم سعی کردیم براش فراهم کنیم و گه گاهیم با ماشین می برم بیرون دور می زنیم تا مردم و جامعه رو ببینه اگه هم بتونم سالی یه بار سفر می برمش ...
اکثر هنرمندها سرشار از احساس هستند و نسبت به همه ی دوستانشون احساس همدلی دارند و دلشون می خواد اتفاقات خوب برای همه بیفته مثل شما که سرشار از احساس هستید ممنونم که بیادم بودید دعای خیر من هم بدرقه ی راه شما و خانواده ی پر مهرتون باد

محزونی نامقی دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 13:24

درودبر پونه ی گرانقدر
این غزل را که اوایل سال سرودم ،برای دوست ارجمندجناب علی آقای فیضی(خسرو) خواستم ارسال کنم که وبشون بسته بود.
به وب جدیدشان نیز نرفتم . چون میدانم به شما سر میزنند پس اینجا درج میکنم به امید آنکه خوان هشتم مفتوح گردد.

سوی تو
قصد کردم که بی شعر و غزل سوی تو آیم
دور از هجمه ی هرجنگ و جدل سوی تو آیم
گفتم انگار سرودن، که به سبکی خودمانی
ساده ، مانند ِ یکی بچه محل سوی تو آیم
به طریقی که طواف ره دلداری وعشقست
خواستم تیغ زنم! صاف وکچل سوی تو آیم
پاسبان تا که نداندکه من آن عاشق زارم
باید اندیشه کنم تا که بدَل سوی تو آیم
خواستم لحظه ای از خود بدرآیم وبشکلی
فارق از معرکه ی مِثل و مثَل سوی تو آیم
من "محزونی" و ایام و هیاهویِ زمانه
قصد کردم ز فراسویِ عِلَل سوی تو آیم***6/1/96

موفقیت دوستان آرزوی دیرینه ام

سلام و درود بر استاد محزونی نامقی

حلول ماه مبارک رمضان مبارک باد

با امید بهروزی و سلامتی و موفقیت شما در کنار خانواده ی محترم و خوب و زیباتون

من منت دار این همه لطف و بزرگواری و مهر تک تک دوستانی که در نبود من به وبم سر زدند هستم و بویژه شما استاد .
هم کارهای شرکتمون زیاد شده مدیر گروهمون هم عوض شده و مدیر گروه جدید با من خوب نیست و مدام دنباله بهانه برای اذیت کردن و تنبیه کردنه و هم دو هفته ای درگیر بیماری بودم که فکر کنم باید ماهی یکبار برای چکاپ باید برم چیز مهمی نیست ولی کمی باید وقت گذاشت و هزینه کرد . و اینکه تو این مدت سعی کردم قصه هایی رو که نوشتم جمع و جور کنم تا برای چاپ بفرستم انشاالله شاید امسال اگه عمری با قی باشه بتونم اولین کتاب داستانهای کوتاه رو چاپ کنم انشاالله

مرسی از اینکه هستید و می تونم فیض ببرم از قلمتون

خسرو شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 14:41

. درود . در کامنتی صمیمانه . برای مجیدخان . نوشتم . .
. پست روز خبرنگار عالی بود . چرا منبع را ذکر نکردید . هر
. چند کُل نوشته را کمی دستکاری کرده اید . در این صورت
. مخاطب تصور می کند . این نوشته شماست که روز خود
. را توصیف می کنید . . همچنین . سروده
. شعبان را . . هرگز از شما چنین انتظاری نبوده .
. متاسفانه از تائید کامنت بنده خودداری کردند .
. شاید هم نباید می نوشتم . . .
. ببخشید برای شما نوشتم .

سلام و درود بر خسرو خوبان
ایرادی نداره هنوز کمی از هم دلخورید مطمینم کم کم رفع میشه انشاالله

خسرو شنبه 23 اردیبهشت 1396 ساعت 14:34

. درود . برای یکی دو نفر از دوستان ایمیل زدم . امید که
. بزودی میل خود را چک کنند . .
. درضمن گوگل از مهین بلاگ رفع زحمت کرد.
. بانوی خردمند می توانند . وبگاه چون گلستان خویش را
. فعال کنند . . و اگر چنین شد . بی شک / خوان هشتم /
. بپاس قدر دانی از محبت های بی دریغ بانوی بی همتا
. با پستی غیر مترقبه [ از نظر خودم !! ] آغازی خواهد داشت
. سلامتی و سعادت شما دوستان یکرنگ و یکدل را آرزو
. می کنم .

سلام و درود بر خسرو خان خان خوان هشتم
به به چه خبرای خوبی ممنون از بزرگواریتون

خسرو چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 21:49

. درود . قبل از هر مطلبی . باید قدر دان محبت های شما
. باشم . چشم . آن دوستان را هرگز بدست فراموشی
. نباید سپرد . اینان همان دُر در صدف دریای عشق
. و دوستی هستند . متشکرم از نصیحت شما .
. و این هم تازه ترین ارتکاب بنده . امید که مقبول افتد .
.
حس می کنم سکوت با جریان آب نمی خواند
و کوه ها به جرم خاموشی
با نعره های سوزان می سوزند
و صخره های ساکت
روی حریق سرخ قلل دود می شوند
حس می کنم سکوت . گل ها را پژمرده می کند
و گل ها . در گلدان های خاموشی می سوزند
یک شب برای شمعدانی ها خواندم
و شاخه های شمعدانی تا آفتاب رسیدند.
. . . برقرار باشید

سلام و درود بر خسرو خان گرامی

درود بر شما امیدوارم که سو تفاهم ها رفع بشه آمین

باز هم زیبا سرودید درود بر شما
عید مبارک

محزونی نامقی چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 14:48

پونه ی عزیز سلام
منهم به جنابعالی وتمام دوستان اعیاد شعبانیه را تبریک میگم. چون وب خان رویا فعلا بسته است از این طریق خدمت ایشان عرض سلام دارم واین غزل که سال 88 سروده شده تقدیم میدارم

نیمه ی شعبان
امشب زملک لامکان، آن جان جانان می رسد
از آسمان معرفت ، خورشید تابان می رسد
امشب بگلزار نبی ، گل می دهد شاخ صفا
عطر گل از گلزار حق، بر جسم و بر جان می رسد
امشب ملک در های و هو، از عشق دارد گفتگو
زیرا زعشقستان نور ، عشق محبان می رسد
امشب گل افشانی بود ، بزم ملائک از رخش
زیرا که آن محبوب خق، با لطف یزدان می رسد
بین مادری را منتخب ، برملک رومش منتسب
نور ملیکای صفا ، از راه احسان می رسد
آن نرگس بی غل و غش، خاتون زیبای حسن
داند که ختم الاولیا ، با نور دامان می رسد
امشب رخ نرجس بود، آئینه ای زهرا نشان
چون یوسف زهرا کنون، بر ملک امکان می رسد
امشب به سامرا نگر، باشد فضایش معنوی
چون عطر خوشبوی صفا، در نیم شعبان می رسد
ای عاشقان ای عاشقان ، امشب امام منتظر
آن حجت زیبا نگر ، برجمع یاران می رسد
بوی رُخان مهدی است، پیچیده در ارض وسما
عطری که از گلزار حق، برشاخه ی جان میرسد
آن حجت ثانی عشر ، بهر نجات این بشر
از حیطه ی هر ظلم وشر، با صوتِ قران میرسد
بین مژده ی نورلّلهی ، کز عشق داردآگهی
زیرا ضیای مهدیش ، بر هر مسلمان می رسد
"محزونی" و کِلک صفا ، گوید ز سبط مصطفی
کان یوسف کنعانی از ، اسرارِ کنعان می رسد
------------------------------
حجت حق آب حیاتم بده
منجی عالم تو نجاتم بده
ار ره احسان وصفا کن ظهور
با قدمت نورِ ثباتم بده
ممنونم

سلام و درود بر استاد محزونی ارجمند و گرامی

درود بر شما مثل همیشه زیبا عالی و فوق العاده بود
عید مبارک

مجید چهارشنبه 20 اردیبهشت 1396 ساعت 08:50 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام
ممنون از شما


عکس بسیار زیباست
آدم با دوست دخترش لای این دخترا باشه آی حال میده

سلام و درود جناب وفادار گرامی
عید مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد