من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"گم شدیم "

Photo by:Pooneh.Shahi


ما با همان و بی همان 
همان 
دانه های تسبیحی بودیم 
که نخ مان پاره شد وهرکدام 
در جایی دور از تصور 
درلابلای آرزوهای سوخته 
گم شدیم ...

#پونه شاهی


نظرات 10 + ارسال نظر
مجید چهارشنبه 7 تیر 1396 ساعت 15:37 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام
کجایی

سلام و درود بر جناب وفادار
من یا خونه مون هستم یا شرکت انشاالله یه ماه دیگه شاید معجزه شد و کارم یه کم کمتر شد

درود بر شما زنده باشی و پیروز و موفق و سلامت

خسرو سه‌شنبه 30 خرداد 1396 ساعت 21:31 http://khane8tom.blogsky.com

. درود . . پس شما را کامل آفریده . . . خدا ؟؟
. خب حداقل خوشحال باید بود که سلامتی و ما را فراموشید
. اشکال نداله
. خوان هشتم در انتظار قلم شاعرانه شماست

سلام و درودبر شما
من آدم کاملی نیستم خیلی چیزها هست که هنوز باید یاد بگیرم که هنوز باید ببینم که هنوز باید شاگردی کنم ولی در موردی که شما فرمودید گفتم که شاید خدا دیدگاهش اینه که من بتنهایی کامل هستم چون معتقدم هر سرنوشتی رو فقط خدا می تونه تغییر بده و بس
ممنونم

محزونی نامقی شنبه 27 خرداد 1396 ساعت 08:27

سلام پونه عزیز
دارم باز نگران میشم
کجائید؟

سلام و درود بر استاد محزونی نامقی گرامی و ارجمند

امیدوارم بخاطر تاخیر در پاسخگویی ببخشید و پاسخی رو که خدمت آقای خسرو خان دادم برای شما هم ارسال می کنم.
گرفتاری کار و بیماری افیون قلم من شده
حسابرس داریم باید صورتهای مالی رو آماده کنیم
ممیز مالیاتی داریم و باید پرونده ها و مدارک مالیاتی رو آماده کنم
ماه مبارک رمضانه و فقط تا ظهر انرژی باقی می مونه و بقیه روز بی هیچ انرژی بزور کش می دیم تا به افطار برسیم
عذر تقصیر و پوزش که همه ی دوستانم رو نگران کردم
درود بر شما زنده باشید و پایدار

خسرو چهارشنبه 24 خرداد 1396 ساعت 19:42

. درود . حداقل بیا و بگو . . . که نیمه گمشده ات را پیدا
. کرده ای . و دیگر حوصله ما را نداری
. . . خب . . هر چه باشد امید که خیر باشد و شادمانی . موفق باشید . .
. خیلی وقته نگرانم . . بابا یک کلام

درود و سلام
تینه ی گمشده ندارم گویا خدا من و کامل آفریده

ممنون بزرگوارید
پیروز باشید و موفق

خسرو یکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت 21:08

. . درود . . خدایی فکر می کنم . یک انسان شریف و دوست
. داشتنی باقی مانده روزهای خوب زندگی شما را شریک
. شده !!! و وقت وبلاک آمدن را ندارید . . میگم
. خیر باشه . انشاالله !!!! .

سلام و درود بر شما
گرفتاری کار و بیماری افیون قلم من شده
حسابرس داریم باید صورتهای مالی رو آماده کنیم
ممیز مالیاتی داریم و باید پرونده ها و مدارک مالیاتی رو آماده کنم
ماه مبارک رمضانه و فقط تا ظهر انرژی باقی می مونه و بقیه روز بی هیچ انرژی بزور کش می دیم تا به افطار برسیم
عذر تقصیر و پوزش که همه ی دوستانم رو نگران کردم و بعضا دوستانی را هم به رویای اشتراکمند شدنم بردم

ممنونم از شما و عذر خواهم
زنده باشید و پایدار

مجید شنبه 20 خرداد 1396 ساعت 16:22 http://vafadarfaz.blogfa.com/

پیشاپیش شاد باش و شکر گذار

چرا که خداوند نه به قدر رویاها

بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

سلام و درود بر شما

خوشبختی قد باور ماست ...

موفق باشید و پیروز

ملاحت پنج‌شنبه 18 خرداد 1396 ساعت 19:25 http://berangebaran13.blogfa.com

در من کسی هنوز دنبال تو می گردد

دنبال رد سرانگشتانت

بر بی قراری گونه هایم

که مثل قرص نعنا

خنک و تند و بی پروا بود

و چشم هایت

که طعم عسل می داد

و عطر فروردین بود

این ها فقط تو بودی...



آن قدر دوری

که پیش از رسیدن رؤیایت

به خواب من

صبح شده

بی خداحافظی رفتی

بی سلام برگرد

انگار هیچ اتفاقی نیفتاده

فقط نگاهم کن

شاید دوباره عاشقم شوی.



"نیلوفر لاری پور"



سلام پونه بانوی نازنین
زیبا سرودید
نمی دونم چرا به یاد مادرم افتادم

سلام و درود بر ملاحت عزیزم

روح مادر گرامیتون شاد و سپاس بابت این سروده ی زیبایی که به اشتراک گذاشتید :
باورت هست که من
در قفس دنیایی
همه عمر
دل خوش خطی و متنی ز دوست بوده و هستم هنوز...

درود بر تو عزیز مهربان
موفق باشی و پیروز

خسرو چهارشنبه 17 خرداد 1396 ساعت 22:14

. درود . عذر تاخیر . پست جدید خوان هشتم شد !!
. دیگر مرا نمانده توانی برای کاشتن
. تسبیح شد به رشته ی هر باد
. بذر نیک قلم های من
. این دهر چه قلم ها شکسته است
. خیشم شکست در جدل دیرمان سنگ
. . . . قسمتی از یک سروده بلند . تا یادم باشد برایت بنویسم
. چه گرگ هایی در راه چاپ داستان هایت منتظرند !!
. سخت جان باید باشی . . نیز . پارتی و پشتیبانی
. قدرتمند . وگرنه . . . . غارت می شوی !!
. موفق باشی .

سلام و درود بر شما
شکست قاب آئینه
و غم در چهره ی من به هزار تکرار شده ست
هر خنده ی من نیز همانگونه به هزار تکرار شده ست ...

پیروز باشید
...

هنرمند یکشنبه 14 خرداد 1396 ساعت 11:00 http://www.honar5556.blogfa.com

ماه من غصه چرا ؟!

آسمان را بنگر که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر به ما می خندد
........سلام و درود فراوان..........[گل]

سلام و درود بر شما
سپاس از مهرتان

محزونی نامقی سه‌شنبه 9 خرداد 1396 ساعت 08:37

درود بر پونه مهربان

در ازدحام نگاه ها گمشده ایم
چونان دانه اسپندهائی که در فراق مرتع
می رقصیم بر داغی اسپندان
تا التیام گیرند
آنان که می ترسند از چشم زخم
و دود ما می رقصد در تأییدی از صلوات


مانا باشید

سلام و درود بر استاد محزونی بزرگوار و ارجمند

خیلی زیبا سرودید ممنون که وقت گذاشتید

درود بر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد