من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"پنجره "

photo by :Pooneh.Shahi


دلم 

پنجره ای ست 
رو به آسمان 
در میان 
چاردیواری تنم...



نظرات 20 + ارسال نظر
مهساسلطانیان. پنج‌شنبه 2 شهریور 1396 ساعت 14:56 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما بانوی گرامی..منتظرتان در خوان هشتم هستم..مانا باشید بدرود

سلام و درود بر مهسا جان عزیز دل
به روی چشم
موفق باشید

خسرو شنبه 28 مرداد 1396 ساعت 20:46

. درود . امیدوارم از این به بعد پست های مرا با دقت بخوانید
. ضمناً از هیچکس نترسید . در دانشگاه با اساتید چگونه رفتاری
. داشتید ؟؟ من . شوخی می کردم . حتی با استادی جباری
. چوتن دکتر علیزاده ( خانم ) او می گفت از رنگ چشم تو
. بدم می آید . . می خندید و دور میشد . . .
. پاسخ مرا به زهرای گرامی . نیز بخود استاد عزیز بخوانید
. بانو رویا که پاسخ هایش .پیش فرض هستند
. و کامنت هایش نیز جز از مهربانی نیست . . قلب رئوفی
. دارد . .حیف که عاشق من نیست
. چه کنم بی نوا . . عاشق ندارد

سلام و درود بر شما
امیدوارم که شوخی شما رو جدی نگرفته باشند .
چشم با دقت می خونم
موفق باشید و موید .

مجید چهارشنبه 25 مرداد 1396 ساعت 10:01 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه
به به چه خواهر خوبی داری
چه کامنتی
چقدر واسه هم لاو ترکوندین حسودیم شد

ضمنا ما اصلا اهل قلیون نیستیم
ما ورزشکاریم زودباور نباش
قلیون کلاس نداره
ما تریاک اصل میکشیم کریستال می کشیم پالپ میکشیم

سلام و درود
انشاالله خداوند منان کمی صبر به من و خیلی پول باز هم به من و اندکی تا قسمتی هم شما رو هدایت کنه .
خواهر است دیگر ... ضمنا هر چی در مورد خواهرم تعریف کنم کم هستش خداوند نگهدار و پشتیبان و حافظش باشه آمین
موفق باشید و سلامت

مهساسلطانیان. سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 18:41 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر بانوی عزیز..حالتان چطور است؟؟منتظرتان هستم..برایتان بهترین هارو آرزو میکنم..موفق و مؤید باشید بدرود

سلام مهسا جان چند روزی نبودم کسالت داشتم و دنبال دوا و درمون بودم
مرسی عزیزم حتما سر فرصت میام

ملاحت سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:36 http://berangebaran13.blogfa.com

پریشانم

پنجره ها را باز گذاشته ام

و باد

اندوه را از هر سرزمینی

به خانه ام می آورد!

عشق

زخم های مرا خوب می کند اما

دردهای جهان را نه...



"مهسا چراغعلی"

وای چقدر عالی بود
مرسی مرسی

ملاحت سه‌شنبه 24 مرداد 1396 ساعت 10:33 http://berangebaran13.blogfa.com

سلام ودرود بر پونه بانوی نازنین...

همراهی های شاعرانه وهمیشه زیباتون رو قدر می دونم بانو.

بهترینهای خداوند رو براتون آرزو می کنم...

سلام بر بانوی مهربان ملاحت عزیز معلم دوست داشتنی
ممنونم درود بر شما موفق باشید و سلامت

خسرو دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 22:44

درود . دوست گرامی . من که هستم تا نظر بدهم . این
. خوب است و آن بد . آن هم از خواندن یک صفحه از یک
. داستان . نوشتم از اولی چیزی دستگیرم نشد / نفهمیدم /
. و دومی هم نویسنده بطور غیر مستقیم طنز را به درون
. داستان منتقل کرده / بی بی زهرا . . بی بی سی / خیلی
. هم خوب و بجا . . بنده آنچه از نگارش آموخته بودم . نوشتم
. با کمی دقت . در نویسندگی خیلی بدرد می خورد .
. اصلا هر روز یک صفحه را اینجا پست کن . تا ناشری نتواند
. از شما سرقت کند . زیرا که تاریخ نوشته شما . خیلی از
. ناشر عقب تر است . موفق باشید . :

سلام و درود بر شما

ممنونم که با وجود کار و مشغله ی زیادی که دارید وقت گذاشتید و خوندید و نظرتون رو نوشتید .
حتما از نظراتتون استفاده خواهم کرد
انشاالله سر فرصت می نویسم .
درود بر شما موفق باشید و سلامت

مهساسلطانیان. دوشنبه 23 مرداد 1396 ساعت 18:50 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر دوست خوبم بانوی عزیز...متشکرم از حضور گرمتان.موفق و مؤید باشید بدرود

سلام بر مهسای مهربون و عزیز دل
سپاس و درود
سلامت باشی و پایدار

طاهره شاهی یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 10:21

پونه عزیز همه مطالب وبلاگ عالی و محسورکننده است.


درود بر شما خواهر گرانقدر که باعث افتخار هستی

فدات برایت سلامتی و سعادت پایدار آرزومندم

سلام بر خواهر عزیزم خانم دکتر گل مهربون

می دونی یکی از هزاران هزار نعمتی که خداوند به من عطا کرده وجود خواهران خوب بخصوص خواهر گلی مثل تو هستش که همیشه به من امید می دی و همیشه تشویقم میکنی از خدا ممنونم و شاکر بخاطر خواهری مثل تو مهربون دوست داشتنی زیبا و رامش جان ...

دنبال هیچ واژه ای نگرد
دوست داشتن
یعنی تو ...
****
مرسی که اومدی و خوندی و نوشتی ...آی لاو یو

محزونی نامقی یکشنبه 22 مرداد 1396 ساعت 08:58

پونه عزیز درودت باد

درکت میکنم
... صمیمیت ،محبت ، نوعدوستی ، دیگر نگری و.......در ازدحام کوچه های بی آفتاب ، گم شده است ، غریبگیِ ناموزونی موسیقی آشنائی را غمگنانه نموده ، وساز مطرب کوک نیست ، کولی دیگر بر فرشِ صفا پای مهر نمی چرخاند ، ونگاه ها در بهت زندگی زل ده ی واپسگرائی های مجهول.و.......

***
پنجره
بهانه ی زیبائی است
تا در افق ، نگاهت جاری گردد
آن دور دست ها
امیددست تکان میدهد
ودر نزدیک
صدایِ عشق
در قاب پنجره می پیچد
بی آنکه بفهمی
....عاشق می شوی



لطفا ...لبخند

سلام و درود بر استاد محزونی نامقی

ممنون از حضورتون و ممنون که می خونید و می نویسید
باز هم مثل همیشه زیبا سرودید
درود بر شما موفق باشیدو پایدار
***
پنجره می دانست
که از کدام سوی
خوشبختی می آید
و به کدام سوی می رود
ولی چیزی نمی گفت ...

مجید شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 14:54 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود بر پونه شاهی همشهری خوبم

امدم تا بوژان با برو بچ یه هوایی تازه کردم یه جوج و قیلیون میوه ای زدیم تو رگ با طعم نعنا پرتقالی
بعد رفتیم بار
عجب آبی داره
یادت کردم

سلام و درود بر آقای وفادار

روز و هفته ی خبرنگار هم مبارکتون باشه
فقط سعی کنید تو محیط زباله نریزید پدرمون در میاد تا زباله ها رو جمع می کنیم
دوم اینکه قلیون بده واقعا بد هستش بخصوص این شیمیایی هاش باز قلیون تنباکو میگن اثرات تخریبیش کمتر از این شیمیایی هاست .
امیدوارم همیشه به تفریح و خوشی و شادی در کنار دوستان و خانواده ی گرامیتون باشید
درود بر شما
موفق باشید و پایدار

مهساسلطانیان. شنبه 21 مرداد 1396 ساعت 12:30 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما..سپاس گزارم از اینکه دعوت مرا پذیرفتید و آمدید بسیار خوشحال شدم دوست خوبم..موفق و مؤید باشید بدرود

سلام و درود بر مهسای عزیزم
امیدوارم خوب باشی و توکلت بخدا باشه
ممنون که میای و سر می زنی و خوشحالم می کنی
موفق باشی مهربون

خسرو جمعه 20 مرداد 1396 ساعت 21:10

. درود . دیگر بهانه نیاورید . . دلزده و خسته از وبلاک شده اید
. دیگر چون گذشته صفا و صمیمیتی در نظرات و پاسخ ها
. نمی بینید دیگر نقاب ها با اشکال مختلف و گستردگی
. تا بی نهایت خسته ات کرده . . و نه شما که . . . رفته
. رفته . دیگران هم .
. من با صفای نیت پاکم گریه می کنم
. جایی که عشق مرده و شور و نشاط هم .

سلام و درود

درد من غربت حادثه هاست
غربت سنگی که در این دل ماست
غربت شکستن پنجره ها
غربت صدای پای چلچله هاست ...

بهانه نمی دونم ... شاید هم بهانه ست
کمی بیمار خیلی خسته و کلا کلافه ام
نمی خواستم بار منفی به همراه داشته باشه ولی نمیذارید که
باید نوشت و نوشت
موف ق باشید و پیروز

مهساسلطانیان. پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 13:36 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر دوست و بانوی بزرگواران شاالهه حاتان خوب باشید..خواهش میکنم بهمون سر بزنید خوشحال میشیم...

زندگی آرام است، مثل آرامش یک خواب بلند.
زندگی شیرین است، مثل شیرینی یک روز قشنگ.
زندگی رویایی است، مثل رویای یک کودک ناز.
زندگی زیبایی است، مثل زیبایی یک غنچه ی باز.
زندگی تک تک این ساعتهاست،
زندگی چرخش این عقربه هاست،
زندگی راز دل مادر من.
زندگی پینه ی دست پدر است،
زندگی مثل زمان در گذر است....

موفق و مؤید باشید بدرود

سلام بر مهسای عزیز دلم

ببخشید چند روزی نبودم چشم میام حتما
زندگی جاده یی ست پیچیده
ته هر پیچ ترا حادثه ای منتظر است ...

درود بر تو عزیزم

مجید پنج‌شنبه 19 مرداد 1396 ساعت 10:36 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه
عکسات باز نمیشه
این ساعتت هم که بالای وبلاگته خیلی وقته مثل خودت خوابه باطریشو عوض کن

سلام بر جناب وفادار گرامی
نمی دونم چرا باز نمیشه
ساعت ؟؟؟؟ توجه نکردم
مثل خودم کوک نیست
میزون نیست
مرسی که خوندید و نوشتید

خسرو چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 20:32

. درود گرامی دوست . تا گفتم دعوتمان کن . . . . رفتی ؟!!
. خب اولاً که خیر باشه و بعد هم شعر است دیگر . . پنجره
. باز است و قاصدک هم سبکبالانه چه خوش خبر !! .
. ما که خونمون پنجره نداره . . از پنجره
. داشتن گذشتیمممم

خانه بی پنجره دیوار بزرگی ست که در آن محبوسیم

درود بر شما ببخشید نبودم سفر بودم تازه برگشتم

مهساسلطانیان. چهارشنبه 18 مرداد 1396 ساعت 11:24 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر پونه جان عزیز.

این جهان کوهست و فعل ما ندا
سوی ما آید نداها را صدا
موفق و مؤید باشید بدرود

درود بر مهسای عزیز دلم

یک جهان کوه بود و ما بودیم و تو و تنهایی و یاد خدا ...

مرسی که اومدی و خوندی عزیزم

خسرو سه‌شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 21:50

. درود . خواندم و لذت بردم . . . . این جمله ابهام دارد !!!! .
. چه خوانده ام ؟؟؟ . . کدامین را ؟؟؟. . داستان و شعر را
. عالی موفق باشید . . . اگر قاصدکی از پنجره باز رو به
. آسمان برایتان پیامی آورد . . بنده و استاد و . . و . .
. لطفاً دعوت کنید .

سلام و درود بر شما
ممنونم که اومدید خوندید و نوشتید :
روزگار غریبی ست
غربت پنجره ها شوخی نیست
پشت هر پنجره چشمی در راه
قاصدک را تو بگو
که چرا نیست لب پنجره ها...

مجید دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 15:10 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه

الهی پنجره دلت دوجداره باشه
هیچ گرد و صدای غم و اندوهی نفوذ نکنه

چاردیواریتم ضدزلزله سند منگوله دار سردونبش و شیک و بزرگ

حالشو ببر با این دعاهای خوبم

سلام و درود جناب وفادار

فکر میکنم با فامیل دور نسبتی دارید اینهمه دعای در و پنجره ای کردید

ممنونم همچنین برای شما و همه ی دوستان عزیز این دعاهای خوب برآورده باشه آمین

مهساسلطانیان. دوشنبه 16 مرداد 1396 ساعت 13:37 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما...شعر هایتان بی نظیر است...موفق و مؤید باشید.لطفا بهم سر بزنید سپاس گزارم.بدرود

سلام مهسای عزیز و مهربون
لطف داری گلم
به روی چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد