من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"شیرین است که مهر بانو آمد و تلخ است که خسرو رفت "

photo by:Pooneh,Shahi


به  مهمانی  آفتاب  دعوت شدیم

پس از  رقصیدن زیر باران 

پس از آمدن رنگین کمان 

می دانی 

می دانم 

بجا می ماند مهربانیها

 دعوت شدیم به  بودن در کنار

مهربانو؛ بانوی مهربانیها

به مهمانی آفتاب دعوتیم 

تا یادمان نرود که  مهربان باشیم ...


****

خوشحالم که برگشتی به و.بلاگت مهربانو 


Photo by:Pooneh.Shahi


آمدن

 زیباترین اتفاق است 


رفتن 


بدترین 


پنجره ها رفاقت غریبی دارند


 با جاده ها 


 چشمهایی  دوخته شده  از پشت پنجره 


به جاده هایی که شاید بیاید 


چه شبهایی که به روز می رسد 


چه روزهایی که به شب می رسد 


پشت  پلک چشمهایی دوخته


 بر پنجره های  رو به جاده ....


#پونه_شاهی

                                                                                               


نظرات 7 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 20:44 http://www.bloodorange94.blogfa.com

زیباااااا

ممنونم سپاس و درود

مهربانو یکشنبه 12 شهریور 1396 ساعت 18:09 http://mehryad1793.blogfa.com

سلام پونه جانم
مرسی از پست پر احساست،همیشه منو شرمنده احساس قشنگت میکنی،انشالله سلامت و شاد باشی نازنینم
از اظهار لطف سایر دوستان نیز نهایت امتنان را دارم

سلام بر بانوی مهربانی ها مهربانوی عزیز دلم
خواهش میکنم این کمترین کار بود استاد مهربانوی عزیز دل
پایدار و برقرار باشی روز و ایام بکام
سلامت باشی و موفق گلم

مهساسلطانیان. جمعه 10 شهریور 1396 ساعت 16:52 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر پونه ی دوست داشتنی...سپاس گزارم از حضور گرمتان در خوان هشتم...من باید از شما عذر خواهی کنم اگر ناراحتتون کردم یا چیزی گفتم که دلگیر شدید...شما همیشه مایه ی افخارید..موفق و مؤید باشید بدرود

سلام و درود بر مهسای عزیزم

شما کاری و یا حرفی نزدی که بابتش عذر خواهی کنی عزیزم

با امید موفقیت و سلامتی و شادی تو دوست خوبم

مجید چهارشنبه 8 شهریور 1396 ساعت 15:42 http://vafadarfaz.blogfa.com/

درود بر پونه عزیز

و مهربانوی مهربان

عرض ادب و احترام به پیشگاه دو خانم محترم و دوستان خوب وبلاگی

امیدوارم خدا منو براتون حفظ کنه


میگم پونه تو بچه نیشابوری تازه خرو رفتی ؟؟!!

چند سال پیش رفتم دو شب آنجا خوابیدیم خیلی خوش گذشت یه پست هم گذاشتم عکسای خیلی قشنگ هم گرفتم و تو وبلاگ گذاشتم

ولی عجب چلوگوشت های خوب و ارزون و با کیفتی داره
جات خالی

این خانمه که عکسشو گذاشتی بگو روی خوبش رو بما کنه

سلام و درود بر شما

ممنونم از محبتتون و خوشحالم از حضور مهربانوی عزیز که همه دوستش داریم
و خداوند شما و مهربانو و بقیه دوستای خوبم رو حفظ کنه و عمر به کمال بهشون عطاکنه آمین

خرو خیلی وقته رفتم عکسای جدیدشو به اشتراک گذاشتم .

ما برنامه های کوه نوردی زیادی رفتیم آبشارهای زیادی داره همه شونم هم عالی هستند . منتها اینکه تفریحی برم عکس از خونه ها بگیرم تقریبا " دو سال میشه .
چلو گوشتش رو نخوردم
و اما این خانمه یه خانم کرد زیبا بود که اومده بود ساحل سیترا نوشهر لباس کردی شو پوشید رفت که همسری ازش عکس بگیره من هم خواهش کردم چند تا عکس با من گرفت و چند تا هم تکی ازش گرفتم ولی قسمم داد که جایی منتشر نکنم من هم اطاعت امر کردم این عکس رو با اجازه ی خودشون تو اینستا گذاشتم و اینجا به اشتراک گذاشتم براش متن زیبایی گفتم که در خورش بود منتها اون متن تو اینستا هست ...ضمنا " چهره ی بسیار زیبایی داشت و خیلی جوان بود ...خداوند خوشبختشون کنه و حافظشون باشه .آمین

رویـــــROYAـــا سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 17:15

سلام

عجب روستای زیبایی ....به به !



بار دیگه به مهر بانو خیر مقدم میگویم

سلام و درود بر بانو رویای دوست داشتنی
ممنون از حضورتون

مهساسلطانیان. سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 16:34 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر پونه جان عزیزم..خوب هستید؟؟؟
بهتان افتخار میکنم با این شعر های زیبایتان...
من هم خرسندم از آمدن دکتر مهربانو...
آقای فیضی هم برای مشغله کاری چند روزی به مرخصی رفته اندخوان هشتم وبلاگ آقای فیضی ست...مانا باشید بدرود

درود بر مهسای عزیزم

من هم به وجود تو افتخار میکنم
انشالله که خیره
عذر تقصیر وبلاگ خوان هشتم وبلاگ آقای فیضی و مهسا خانم گل هستش عذرخواهم اگه برداشت بدی از حرفام القا دادم

محزونی نامقی سه‌شنبه 7 شهریور 1396 ساعت 09:17

درودبر شما بانوی گرانقدر
چقدر از این تصویر لذت بردم این خانه ها منو می برند تو کوچه های نامقمون . خوب حالا کجا هست.
ضمنا از آمدن مهربانو بسیار خوشحالم .
و خسرو خان نیز بر میگردند فعلا چند روزی بخاطر مشغله ها از وبستان دورند.

و الهی بسلامت اشید

سلام و درود بر شما

ممنونم من هم این ثبتها رو خیلی دوست دارم کم کم تو وبلاگ میذارمشون اینجا شهر خرو هست البته شهر خرو از دو بافت جداگانه تشکیل شده بافت قدیمی و روستایی وصل به باغات و بافت شهری و مدرنیزه که من بافت سنتی و روستاییشو بیشتر دوست می دارم .
انشالله بسلامتی به کارهاشون برسند و برگردند .
درود بر شما موفق باشید و مانا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد