من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"بیاد بتهوون"

pooneh.shahiPhoto by me


سارها می آیند 
هر صبح 
می نشینند
بر روی سیم های برق
چون نتهای موسیقی 
سمفونی حماسه را
اجرا می کنند 
بیاد بتهوون...


19 شهریور 96

نظرات 9 + ارسال نظر
دنیا پنج‌شنبه 25 آبان 1396 ساعت 02:29 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود دعوتید

ممنون از دعوتت عزیزم

دنیا یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 20:42 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درودبسیاااااارزیباااااابود

سپاس و درودتان باد
ممنونم مرسی که خوندید و نظر دادید

رویـــــROYAـــا چهارشنبه 29 شهریور 1396 ساعت 14:30 http://mynicedream.mihanblog.com

بیاد بتهون را دوست داشتم

ممنونم رویا جان عزیز دلمی

مهسا سلطانیان دوشنبه 27 شهریور 1396 ساعت 14:45

سپاس گزارم از دعای خیرتان کاش بتوانم جبران کنم..

درود برمهسا جون انشاالله که طول عمر به کمال و عافیت داشته باشی عزیز دلم

محزونی نامقی یکشنبه 26 شهریور 1396 ساعت 09:34

درود بر همشهری عزیز


کسی محرم کجا ؟رحمی خدایا این حوالی را
که ایمن بینم از باد ملالت این اهالی را
دل آئینه ها دارد ترَک از ابر بی باران
که باشد انعکاسی تلخ وضع خشکسالی را
به مثل گورکن هابین، تو آن طماع نابخرد
که می دزد ز زیر خاک تندیس سفالی را
امید کارمندانست ، خیالی جمع در دولت
که دور از غرض وقسط آرند بپایان سال مالی را
تو از بادکویر ای جان طلب هرگز مکن باران
که در رقص آورد دریا، باران شمالی را
گلستان گشته پائیزی وگلهای جوان پرپر
پس از این گل کجا چیدن ، مگر گلهای قالی را
مکدر گشته ساقی ، ناله بر می خیزد از ساغر
چو می بیند به بد مستی گروهی لاابالی را
چه خوش باشد دولتمرد در درک ِدرون بیند
نمود از اقتدار مرد ، با دستان خالی را
خدایا نصرتی فرما که تا بگریزم از پستی
رها سازم زجان ودل، ریای احتمالی را
در این دنیای وانفسا بسی لیل النهار آید
بیا جانا تو آدم باش حُسن این توالی را
خدایا وندرین وادی که نیرنگ گشته مستولی
مبادا روی گردانی زمردم چشم والی را
بیا محزونی عاشق غزل را شکل دیگر ده
به یاران هدیه بنما شادباشی ناب وعالی را

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز

به به بسیار عالی کلی مشکلات سیاسی و اجتماعی در این سروده ی نابتون انعکاس دادید

ممنونم و درود بر شما

علیرضا چهارشنبه 22 شهریور 1396 ساعت 16:49 ( http://alirezaram6.blogfa.com )

سارها می آیند هرصبح...

سلام و درود
خوش اومدید
وبلاگتون باز نشد خطا داد

ملاحت سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 10:44 http://berangebaran13.blogfa.com

چیزهای بسیاری در زندگی چشمگیرند

اما معدودی قلب شما را تسخیر خواهند کرد،

آنها را دنبال کنید.


سلام پونه بانو
روزگارتون بخیرونیکی
نگاه زیبای شما به زندگی قابل تحسین ست
برای همین نگاه ست که نوشته هاتون قلبهارو
تسخیر می کنه
درود بر شما

سلام بر ملاحت عزیزم بانوی مهربون
معلم عزیز
ممنونم که میای و می خونی و نظر می دی
شما به من لطف داری درود بر تو
برات آرزوی موفقیت و سلامت و عشق میکنم
درود و سپاس

محزونی نامقی سه‌شنبه 21 شهریور 1396 ساعت 10:26

سلام
زیبا چون همیشه.

صبح زیبا جلوه ی دیدارها
شهر در گنجایش هنجار ها
روی سیم برق دارند سمفونی
اجتماع با نشاط سارها

موفق باشید

سلام بر استاد محزونی عزیز
ممنونم از لطف شما
بسیار زیبا سرودید استاد
مرسی از حضورتون
درود بر شما موفق باشید و پیروز

خسرو دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 22:26

. درود . . می گویند فضول را بردند جهنم . . گفت .
. بهشت بهتر است !! . . مثلاً
. حکایت من بنده خداست که از کره جنوبی اینجا می
. نویسم . . زیرا بانوی خردمند گویا رفته اند کره شمالی !!!
. گناهکار اصلی هم . . مشخصه !! .
. . . . سمفونی حماسه را
. اجرا می کنند
. و در دور دست ها
. کسی هست که مینگرد
. و نمی شنود !1
. تصور می کنم . . [ بیاد بهتون ] دچار نوعی مستقیم
. گویی شده اید . . ای فضول . .
. می بخشید . . مهربان

سلام و درود بر آقای فیضی عزیز
ممنون که اومدید و خوندید و ایرادات کارم رو گرفتید

ممنون و سپاس و درود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد