من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" ماهی یا ماهیگیر"


Photo by:Pooneh.Shahi



زندگی کدام یک سخت تَر است ؟
ماهی یا ماهیگیر؟
اینکه صیاد باشی یا صید ؟
انسان در همه ی زمانها در این تردیدمی ماند .چه انسانهای صیادی دیدم که از سختی زندگی می نالیدند و چه بسیار انسانهایی 
دیدم که از سختی صید بودن می نالیدند.
براستی زندگی کدام یک سخت تَر است ؟؟؟
ماهی یا ماهیگیر؟؟؟

نظرات 32 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 12:40 http://www.bloodorange94.blogfa.com

سپاس فراوان ازحضورسبزتون

درود بر تو دنیای عزیز با یه عالمه شعرای خوب و زیبا موفق باشی و مانا

ملاحت یکشنبه 21 آبان 1396 ساعت 11:16

به نظر من زندگی هرکدوم سختیهای خودش روداره
در هر دو نقش
در همه نقشها
زندگی سختیهای خودش رو داره
اما در مواجهه ماهی با ماهیگیر
شرایط ماهی سخت تره
چون اون صیاده واین طعمه

بله همینطوره یک لحظه وقتی به دریا نگاه می کردم و تلاش ماهیگیر رو می دیدم و اینکه هر لحظه دریا خشن تر می شد و مرد ماهیگیر اینو فهمیده بود و بسختی خودش رو بساحل رسوند با خودم گفتم کدوم یکی زندگیشون سخت تره ؟ ماهی دلش می خواهد کاش مرد ماهیگیر باشه ؟ یا ماهیگیر دلش می خواست کاش ماهی بشه و دل بزنه به دریا و بره اون دور دورها ...
مرسی که خوندی مرسی از حضورت ممنونم

غلامرضا نصراللهی پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 22:13 http://ghn92.blogfa.com/

سلام پونه ی عزیز
شما در جستجوی مضمون های تازه و کشف لحظه هابی ناب شاعر موفقی هستید. اما به نظر من می توانید روی زبان شعر هم کار کنید. مثلا خلق چند فضای متفاوت در سطرهای شعر و ایجاد ارتباط با آنها. یا تبدیل زبان ساده و معمولی نثر گونه به زبان شاعرانه. البته انتخاب با شماست . و پیشنهاد من برای قوی تر و ماندگار تر شدن شعرتان است. اگر تمایل داشته باشید می توانم بیشتر نظراتم را برایتان بیان کنم.
ممنون

سلام و درود بر شما دوست گرامی و ارجمند جناب آقای نصرالهی عزیز
ممنون که اومدید و خوندید خیلی مسرورم که دوستانی مثل شما منت گذاشته نقد کنند و ایراد کارم رو بگویند و من از محضر هر یک از شما عزیزان مطلبی تازه یاد بگیرم .
راستش مدت زیادیه تو وادی شعر کار نکردم اخیرا در قالب داستان کار می کنم و انشاالله خبرهای خوبی بزودی خواهم داد.
و اما شعر همه گفته انئ سپید بهتر کار میکنم چون وزن و قافیه بلد نیستم
واما در قالب شعر سپید هم جای بحث هست و هنوز زبان شعر رو یاد نگرفتم و اگه شما کمک کنید یاد بگیرم با عث خرسندی و خوشحالی و افتخار بنده است چه چیزی بهتر از این
فقط باید صبور باشید چون من دیر به دیر به وبلاگم سر میزنم برای همین امیدوارم با عث رنجش خاطر نشم بیشتر سر داستانها دارم کلنجار می رم و بزودی داستانکها رو که فعلا قرار نیست چاپ کنم برای دوستان به اشتراک خواهم گذاشت .
ضمنا جشنواره شعر آذر هم هست لطفا سرچ بزنید و شرکت کنید

پیشا پیش از راهنماییها و زحماتی که قراره بکشید سپاسگزارم و منت دار تون
درود بر شما زنده باشید و پایدار

اشکانـــــــــــــــ..... پنج‌شنبه 18 آبان 1396 ساعت 00:26 http://ashkannn99.blogfa.com/

اعتـــمــاد هــــای رفــتـــه ؛
مــــرام هــــای مــــرده ،
بــــاور هــــای زنـــده بــه گـــور شـــده ،
بــــر کــــدامیـــــن ،
مــــزار بـــایــــد ،
فــــاتـحــــه بـخـــوانیــــم ....... !

...........................................

سلام و درود بر شما بسیار زیبا سرودید
ممنونم از حضورتون
زنده باشید و سلامت و پیروز و موفق

دنیا چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 17:02 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درودسپاس ازحضورتون عالی نگرید

سلام و درود بر دنیای عزیزم
ممنونم از حضورتون
درود بر شما موفق و موید و سلامت باشید

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 17 آبان 1396 ساعت 16:28

. با درودی صمیمانه جدیدترین سروده ام را تقدیم می کنم !!!
. عنوان . . . زندانی . . . نام شاعر!!!!! خسرو

پنجره از مهتاب پر است
و تو از پنجره ماه را می بینی
پلک هایت را می بندی
تا از رویا سرشار شوی
سحر بی شکوه می آید
خانه ات آشفته تر می شود
کفتارها باز آمده اند
به جستجوی تکه ای خوراک
کتاب هایت را در هم میریزند
و تو در مکانی تاریک
آسمان را به کلی فراموش کرده ای
و به تلخی می خندی
و به سادگی می گویی
ما با سرعت در سفری سیاه
فرسوده می شویم
...........................................

سلام و درود بر شما بسیار عالی لذت بردم ممنونم
موفق و موید باشید و سلامت و پیروز

مرادعیسوند سه‌شنبه 16 آبان 1396 ساعت 16:52 http://moradesvand57.blogfa.com

سلام آپم

سلام و درود بر شما
موفق باشید

مهساسلطانیان دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت 18:34 http://khane8tom.blogsky.com

سلام عزیز دلم...خوب هستید استاد؟؟؟

ک عمر به کودکی به استاد شدیم
یک عمر زاستادی خود شاد شدیم
افسوس ندانیم که ما را چه رسید
از خاک بر آمدیم و بر باد شدیم
\خیام\

منتظرتان در خوان هشتم هستیم..مانا باشید بدرود

سلام به مهسای عزیز دلم
امیدوارم خوب باشی
چشم میام خدمتتون از شعر زیبای خیام هم که فرستادی ممنونم من عاشق خیامم

مجید یکشنبه 14 آبان 1396 ساعت 12:27 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام پونه همشهری خوبم
کجایی کم پیدا؟

...ماجرا از اونجایی شروع شد که من و عباس و فرهاد قرار گذاشتیم پنجشنبه صبح برای تفریح به کوههای اطراف مشهد برویم...
امیدوارم ناراحتت نکنم با مطلب جدید منتظرتم

سلام و درود بر شما جناب وفادار
انشاالله امروز قراره به همه سر بزنم به وبلاگ شما هم خواهم اومد
مرسی از احوالپرسی سپاس از مهرتان

خسرو . و . مهسا شنبه 13 آبان 1396 ساعت 19:36

. درود . خیلی خوشم می آید . آفرین و راستی که باید
. مانند شما زندگی کرد
. بی خیال و در خود بودن و بجای این فضای آلوده . . کتاب
. خواندن . عااااالیه موفق باشید .

سلام و درود بر شما

کتاب دوست خوبیه هر چی می خونی تموم نمیشه و هر لحظه تجربه ی تازه ای رو مرور می کنی ...درود بر شما

خسرو . و . مهسا پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 17:49

. با بهترین درودهایم . ممنون از همراهی . راهنمایی و تشویق
. های شما که سبب ساز دل گرمی ام می شوند .
. این هم ارتکاب دیگری !!!!! تقدیم شما . .

. ای سمند مهرگان ، خسته ی دلگیر
. کیسه ها بر فتراک پاک ات
. سرشار خوردنی هاست
. آه . . . (( پادشاه فصل ها ، پائیز )) . . اخوان ثالث
. در سکوت این خراب آباد
. این زمین در زیر پای مردگان زر
. بانک پای هر سمندت می شود فریاد
. هان . . خسته ی دلگیر هر صدای پایت بس مبارک باد .

سلام بر هر دوی خوبان جناب خسرو خان و بانو مهسا جان :
مرسی از این سروده ی زیبا عالی بود
آدم کم میاره در مقابلش

بــــر بــالــشـــی کــه ......
از مـــرگ پـــرنـــدگــــان پـــر شــــده ،
نــــمــیـتــوان ؛
خـــواب پـــرواز دیـــد ....... !



.......................................

سلام ودرود
خوش اومدید به وبلاگم
پر پرواز مرا
چه کسی چید و برفت ؟؟؟

مهساسلطانیان سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 13:24 http://khane8tom.blogsky.com

درودی گرم به پونه جان خودم...خوبید بانو؟؟؟

دیر کردی نازنینم کم کم آذر میرسد

عمر آبان ماه هم دارد به آخر میرسد

فرصت از کف میرود، امروز و فردا تا به کی؟
فصل عشق و عاشقی هم عاقبت سر میرسد

برگهای دفتر پاییز سرخ و زرد شد

آخرین برگ سفیدِ کهنه دفتر میرسد

زودتر برگرد تا وقتی بجا مانده هنوز

میرود پاییزِ عاشق، فصل دیگر میرسد

مهر و آبان طی شدند و نوبت آذر رسید

نازنینم زودتر، سرما سراسر میرسد

این هوا با عاشقان چندی مدارا میکند

فصل سرما، زوزه ی باد ستمگر میرسد

یک نفر با یک خبر ای کاش امشب میرسید
مژده می آورد برخیزید، دلبر میرسد...

#فرهاد_

منتظرتان هستیم...موفق و مؤید باشید بدرود

سلام و درود بر شما مهسا جان

عجب انتخاب خوبی ممنونم

موفق باشی و پایدار

مرادعیسوند سه‌شنبه 9 آبان 1396 ساعت 06:55 http://moradesvand57.blogfa.com

خنده های بی غمی در کوهساران مفت نیست
همچو کبکان تن به زخم چنگل شهباز ده
شبنم از روشندلی آیینه خورشید شد
ای کم از شبنم تو هم آیینه را پرداز ده

سلام و درود بر شما
سپاس از حضورتون
ممنونم

مسافرآسمان دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت 15:10 http://www.mandegar10.blogfa.com

سلام ودرود
خوشا آنکه صید معشوق خویش شود.که دام او دل باشد وآه او سرود وصل.
وگرنه تردیدی نمی ماند که اگر ماهی بحر باشی وتوراغم عشق نباشد چه حاصل

چه خوش است حال مرغی که قفس ندیده باشد
چهونکوترآنکه مرغی زقفس پریده باشد
پروبال ماشکستند ودرقفس گشودند
چه رها چه بسته مرغی که پرش شکسته باشد

سلام و درود بر شما
خوش اومدید
مرسی از حضور و توجه تون
زنده باشید و پایدار

مهساسلطانیان یکشنبه 7 آبان 1396 ساعت 20:55 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما بانوی گرامی...

آری ای مردم پارس، میهن ما ایران
هر وجب خاک تن کوروش‌هاست
من دلم می‌خواهد مثل کوروش باشم
پر ز اندیشۀ سبز،
عاشق رنگ سپید،
و وفادار به قرمز باشم.
(محمد مهدی امیری)

منتظرتان هستیم بزرگوار..موفق و مؤید باشید بدرود

سلام و درود بر شما

ممنون از حضورتون و سپاس بابت اشتراک این سروده ی زیبا

خسرو . و . مهسا شنبه 6 آبان 1396 ساعت 19:15

. درود بر شاعر لحظه های احساس . نیک میدانید فردا روز
. کوروش بزرگ است . مردی که . .

. حدود 2600 سال پیش زمانی که اکثر ملل ها در قتل . غارت . وحشیگری
تجاوز . و بردگی و زنده به گور کردن بسر میبردند . . مردی از ایران
زمین اعلامیه حقوق بشر را نوشت . . 7 آبان بزرگداشت کوروش بزرگ
[ هویت . . اعتبار . . افتخار ]
بر تمامی میهن دوستان همایون باد .

سلام و درود بر شما

خدایش رحمت کند
مرسی از اطلاع رسونیتون

رویـــــROYAـــا جمعه 5 آبان 1396 ساعت 21:25

سلام ....
در شامگاه روز آدینه ایم .....
عجب غروب غم انگیزی بود
این غروب هم ! مانند همیشه
شاید هم برای من اینگونه است !

لحظه ای روی سوالتان فکر کردم

در مقایسه اجمالی بین ماهی و ماهیگیر

خوب حس میکنم ماهی برای صید شدن افریده شده
و چه بسیار ماهی گیرانی که تلاش بسیار دارند برای روز حلال ....

ولی در نوع تشبیه شما در مورد انسانهای مظلوم که صید صیادهای بی رحم روزگارند
مسلما صیدها زندگی سخت تری دارند ....

سلام بر رویای عزیز مهربان

ممنونم که اومدی و سر زدی و خوندی درود بر تو

دنیا جمعه 5 آبان 1396 ساعت 15:51

درود دعوتید

سلام و درود بر شما
حتما می آم

Mr.Sa پنج‌شنبه 4 آبان 1396 ساعت 12:19 http://psarmadi.blog.ir

هوا سرد است اما من
به شور و شوق دلگرمم
چه فرقی می‌کند فصل بهاران یا زمستان است؟
تو را هر شب درون خواب می‌بینم..

مرادعیسوند چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 17:40 http://moradesvand57.blogfa.com

حضـرﺕ ﻋﺸـﻖ ﺑﻔـﺮﻣﺎ ڪہ ﺩﻟﻢ ﺧﺎنہ ﺗﻮﺳﺖ
ﺳـﺮ ﻋﻘﻞ ﺁﻣـﺪﻩ ﻫﺮ ﺑﻨـﺪﻩ ڪہ ﺩﯾﻮﺍنہ ﺗﻮﺳﺖ

ﺩﻝ ﻣــﻦ ﺍڪَـر ڪـہ ﺍﺯ ﻋﺸـــﻖ نصیبـے ﺩﺍﺭﺩ
ﺣﻀـﺮﺕ ﻋﺸـــﻖ بہ‌ﻣــﻦ ﻟﻄـﻒ عجیبے ﺩﺍﺭﺩ

بڪَذﺍﺭﯾﺪ، بڪَذاﺭﯾﺪ ڪہ ﺑﯿﻤﺎﺭ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﺍﯾﻦ‌دﻝ
ﺑـﺎ ﺗـﺐ ﻋﺸـــــﻖ ﺩﻟـﻢ ﺣــــــﺎﻝ ﻏـﺮیبـے ﺩﺍﺭﺩ

لحـظہ مےمیرﺩ ﻭ ﻣـﻦ ﺁﺧــﺮ ﺳـﺮ مےپـوﺳـﻢ
ﻋﺸـﻖ ﺍے ﻧﺎجے ﻣﻦ ﺩﺳﺖ ﺗﻮ ﺭﺍ مےبـوﺳـﻢ

بـے ﻭﺟـﻮﺩ ﺗــﻮ ﺳﻌـﺎﺩﺕ ﻧﺸـﻮﺩ ﺣـﺎﺻـﻞ ﻣﻦ
ﺗﺎﻧﻔﺲ ﻫﺴﺖ ﺗﻮ ﺍے ﻋﺸﻖ ﺑﻤﺎﻥ ﺩﺭ ﺩﻝ ﻣﻦ


#مولانا

دیگر منتظر کسی نیستم
هر که آمد
ستاره از رویاهایم دزدید
هر که آمد
سفیدی از کبوترانم چید
هر که آمد
لبخند از لب‌هایم برید
منتظر کسی نیستم
از سر خستگی
در این ایستگاه نشسته‌ام!

"رسول یونان"

***************

درود بر شما مرسی از حضورتون

یه دختر تنها سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 22:03 http://neurofibromatos.blogfa.com/...

به هنگام سختی مشو ناامید
کز ابر سیه بارد آب سپید
در چاره‌سازی به خود در مبند
که بسیار تلخی بود سودمند
نفس به کز امید یاری دهد
که ایزد خود امیدواری دهد

نظامی .. ..

خوشحال میشم به وب منم سر بزنید

نظامی

چون خم گردون به جهان در مپیچ

آنچه " نه آن تو " به آن در مپیچ

زور جهان بیش ز بازوی توست

سنگ وی افزون ز ترازوی توست

کوسه کم ریش دلی داشت تنگ

ریش کشان دید دو کس را به جنگ

به که تهی مغز و خراب ایستی

تا چو کدو بر سر آب ایستی

دایه ی دانای تو شد روزگار

نیک و بد خویش بدو واگذار

گر دهدت سرکه چو شیره مجوش

خیز تو خواهد تو چه دانی خموش

****

سلام و درود بر شما خوش اومدی صفا اوردی

سر زدم وبلاگت باز نمیشه دختر گلم

مهساسلطانیان سه‌شنبه 2 آبان 1396 ساعت 17:38 http://khane8tom.blogsky.com

درود بر شما پونه جان...خوب هستید بزرگوار؟؟؟
متشکرم از حضور گرمتان در خوان هشتم...خیلی دوستتان دارم

نقد صوفی نه همه صافی بی‌غش باشد
ای بسا خرقه که مستوجب آتش باشد
صوفی ما که ز ورد سحری مست شدی
شامگاهش نگران باش که سرخوش باشد
خوش بود گر محک تجربه آید به میان
تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
خط ساقی گر از این گونه زند نقش بر آب
ای بسا رخ که به خونابه منقش باشد
ناز پرورد تنعم نبرد راه به دوست
عاشقی شیبه رندان بلاکش باشد
غم دنیای دنی چند خوری باده بخور
حیف باشد دل دانا که مشوش باشد
دلق و سجاده حافظ ببرد باده فروش
گر شرابش ز کف ساقی مه وش باشد

خواجه حافظ شیرازی

مانا باشید بدرود

سلام و درود بر تو مهسا جان خوش اومدی
صلاح کار کجا و من خراب کجا
ببین تفاوت ره کز کجاست تا به کجا
دلم ز صومعه بگرفت و خرقه سالوس
کجاست دیر مغان و شراب ناب کجا
چه نسبت است به رندی صلاح و تقوا را
سماع وعظ کجا نغمه رباب کجا
“شعر حافظ“

موفق باشی و پیروز

مرادعیسوند دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 15:24 http://moradesvand57.blogfa.com

سلام بانو پونه خوبین چه خبرا . ممنون از لیکتون .بیشتر سر بزنید

سلام و درود آقای عیسوند
خوش اومدید
خبر سلامتی انشاالله که شما هم خوب باشید
پیشا پیش عذر خواهم که زیاد نمی تونم بیام ولی هر بار پست جدید داشتید چشم میام و می خونم
راستش من با چت کردن تو وبلاگ موافق نیستم با این که بری زیر یک پست جدی کامنت شوخی بذاری و این هی تکرار بشه یکی اون یکی تو بگی و فقط وقت گذرونی باشه اینو برای شما نگفتم اینو اینجا گفتم تا دوستان دیگه هم متوجه بشند که چرا دیر به دیر میرم به وبلاگاشون اگه برم پست جدید باشه نظرمو می نویسم و بس ...از شوخی های خیلیا هم ناراحت میشم آخر کار همشونم به دعوا ختم میشه و بس...

باز هم چشم برای پست جدید که بذارید خوام آمد و خواهم خواند

موفق باشید و پیروز

محزونی نامقی دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 14:37

سلام
بسیار زیبا ست.
ببخشید فرصت کمی دارم فقط خواستم حضورم را اعلام دارم

متشکرم

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز

خوش اومدید و ممنون با وجود فرصت کم وقت گذاشتید درود بر شما
موفق باشید و پیروز

دنیا دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت 12:56 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود سپاس ازحضورسبزتون عالی نگرید

ممنونم دنیا جان سروده های شما هم دلنشین و خوب هستند
موفق باشی ممنون از حضورت

دنیا یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 20:40 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درودعااااالی بود
دعوتیدگرامی

سلام و درود بر شما خوش اومدید
سپاس از حضورتون ممنونم

مرادعیسوند یکشنبه 30 مهر 1396 ساعت 16:15 http://moradesvand57.blogfa.com

سلام عصرتون بخیر .ممنون از حضور و نظرات خوبتون در دیار بختیاری .شما لینک شدید اگه مایلید منو لینک کنید و خبر بدید

سلام و درود ممنونم
بله حتما موفق باشید و پیروز

مهساسلطانیان پنج‌شنبه 27 مهر 1396 ساعت 18:54

درود بر شما دوست گرامی...
چه مقایسه ی جالبی...نوشته هایتان مثل همیشه دلنشین و جذاب...مانا باشید بدرود

سلام بر مهسای عزیزم خوبی خانومی ؟
انشاالله که خوب باشی و سلامت
مرسی که اومدی و خوندی خوشحالم که پسندیدی
مواظب خودت باش
روز و هفته ی خوبی داشته باشی

خسرو . و . مهسا چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 20:21

. درود . . و باز هم درود . این نوشته . این تصویر و این حکایت
. همه و همه زیبا . عمیق و تفکر برانگیزند . . و غیر از این
. بسیار بکر و بی مانند است . . مانده ام که چه بر شما
. گذشته . . که چنین نوشته اید
. باور کنید قبل از نوشتن دقایقی تفکر که صید . . و صیاد !!
. خودم سروده ای دارم که می گوید .
. دست نقاش طبعیت بمن داد قلم
. نقش صیدی چه خوش تا بَر صیاد کشم !!
. و البته در جایی دیگر . . آن صید خوش منم که یاد تو صیاد می کنم .

درود بر هر دو ی خوبان شاعران خوب و دوستان عزیز

مرسی از حضورتون چالش ذهنی بود برای خودم که اگه خدا بهم بگه خودت انتخاب کن زندگی تو که صیاد باشی یا صید ماهی باشی یا ماهیگیر کدوم یکی رو انتخاب میکنم ؟ کدوم یکی زندگی سخت تری داره ؟

مرسی از اینکه اومدید و ممنون که خوندید و نظر دادید

فاطمه چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 14:50 http://heartwritings.blogsky.com

درود بر شما بانوجان
از دید من آنجایی که با اراده خودمان راهی رو انتخاب میکنیم هرچند مجبور باشیم همانند ماهیگیری که شاید از روی اجبار برای گذران زندگی دست به این کار می زند و رضایت خاطری ندارد سخت تر است تا ماهی بودنی که مظلومانه و بدون اراده خویش گیر صیاد می افتد
ماهی طبیعت خودش را می رود یا آهو و قوچ و ... اما انسان با اراده خودش دست به صید می زند البته اگر صیاد خود حیوان باشد بحثش جداست.
+تصویرتون هم زیباست

سلام و درود بر فاطمه ی عزیز دل
خوش اومدی بانو
مرسی که وقت گذاشتی و خوندی
ماهیگیرها زندگی سختی دارند خیلی سخت بخصوص اونهایی که با قایق های تک نفره می زنند به دل دریا که یهو دریا طوفانی می شه کلا بین ماهی و ماهیگیر نمیشه گفت کدوم بده کدوم خوبه فقط آدم با خودش فکر میکنه اگه قرار باشه یکی از این دو زندگی رو انتخاب کنه که یا ماهی باشه یا ماهیگیر کدوم یکی می تونه سخت تر باشه
مرسی از حضورت
موفق باشی و پیروز

beny20 چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 14:45 http://beny20.blogsky.com

ماهی رو با ماهیگیر مقایسه کردن جالبه ،
ولی از نظری که بشه خودمون رو توی موقعیتش ،
قرار بدیم به‌خیلی از دلایل جور در نمیاد ...

اما بحث انتخاب باشه ، به نظرم ماهی بودن بهتره ،
یه‌ ماهی بشی آسیب که نمیزنی ،
حواستم باشه که توی تله هم نیوفتی ...

سلام و درود بر شما خوش اومدی
ممنون که خوندی این روزها همش تو نقش ماهی فرو می رم برای فرار از خیلی چیزها من هم ترجیح میدم ماهی باشم یه ماهی سیاه کوچولو با فکری باز و نگاهی ویژه به دنیا
مرسی که اومدی خوندی و نظر دادی
موفق باشی و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد