من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

" تعطیل موقت "

نظرات 8 + ارسال نظر
mr-sa سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 21:56

تو نیستی که ببینی ،
چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاریست ،
چگونه عکس تو در برق شیشه ها پیداست ،
چگونه جای تو در زندگی سبز است...

سلام و درود بر شما

نمیشناسمتون ولی سروده تون زیباست لذت بردم
به وبلاگ من هم خوش اومدید
موفق باشید و پیروز

محزونی نامقی سه‌شنبه 12 دی 1396 ساعت 08:34

درود بر پونه عزیز
اگه دیر کنید
میام نیشابور مهمانی .
آنهم با خانواده .

پس بگشای وب

سلام و درود بر شما استاد بزرگوار
زنده باشید و پر نشاط
شهر زیبایی داریم
خوش میایید

دنیا سه‌شنبه 28 آذر 1396 ساعت 22:02 http://www.bloodorange94.blogfa.com

خوش برگردید

سلام و درود بر تو
دنیای عزیز دل ممنونم

[ بدون نام ] دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 23:19 http://www.ghn92.blogfa.com/

با سلام
با شعر تازه ای در خدمت شما هستیم و دعوتید

درود بر شما
سروده ی زیبایی بود

علامرضا نصراللهی دوشنبه 27 آذر 1396 ساعت 23:18 http://ghn92.blogfa.com/

سکوت سرشار از ناگفته هاست

حضرت شاملو

محزونی نامقی یکشنبه 26 آذر 1396 ساعت 08:37

پونه ی نیشابور و عطر دل انگیزش
کو زرد نخواهد شددر جاری پائیزش

در تعطیلی خوش بگذره بعد جواب خواهی داد .

دیر نمیشه مهم اینه که حس حضورت هست


خدا نگهدار

سلام و درود بر شما

سپاس و درود بر شما

ممنون بابت این سروده ی زیبا

درود بر شما

محزونی نامقی سه‌شنبه 21 آذر 1396 ساعت 08:20

درود بر پونه
درود بر صبح نشابور
ودرود بر محبت

براتون در این تعطیلی زیباترین ها بهترینها و شادترین ها و.....قشنگترینها را از حضرت دوست آرزومندم

تا برگشت
در امان او

سلام و درود بر شما استاد محزونی
سپاس از مهر بی پایانتان
همچنین من هم برای شما بهترین روزها و شادترین و زیباترین اوقات رو آرزو میکنم

مجید دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 16:01 http://vafadarfaz.blogfa.com/

سلام

ای بابا؟

سلام و درود
با امید اینکه سلامت باشید و تندرست و موفق و پیروز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد