من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

اعلام



سلام و درود بر تک تک شما  دوستای خوبم بزرگواران  همیشه همراه 


جهت تهیه کتاب " درخونگاه" با شماره  09154190536 بنام آقای زروندی  مرکز پخش کتاب  _ شهر کتاب پرنیان  می تونید تماس بگیریدیا از طریق  تلگرام با این خط که اعلام شده  ارتباط برقرار کنید .


و لطفا" لطفا" بعد از خوندنش تمام نقداتون رو توی وبلاگم بنویسید ممنونم

نظرات 4 + ارسال نظر
محزونی نامقی شنبه 23 دی 1396 ساعت 11:11

درود بر پونه ی عزیز
انتخابیست از روی عشق منتج شده از خوانش های دوست داشتنی.ولی من حدس زدم شاد در منطقه نیشابور نیز جائی بدین نام باشد.
بلی در خونگاه طبق تفاسیر دوتعریف جداگانه دارد.
1- عده ای معتقدند چون درآن محل خوان وسفره می گسرانیدن ..بدین سبب نام درخوانگاه (یا در خانقاه)گرفت وبعد شد درخونگاه.
2- عده ای هم معتقدند که برای تکیه ی آنجا نخلی را با زور ودعوا وخونریزی آوردند ویعد شد در خونگاه که البته بنده با اولی بیشتر رابطه برقرار میکنم تا دومی.
ضمنا در آن محل خودمرحوم اسماعیل فصیح ، رضا شاه، داریوش مهرجوئی ، و...وزرائی چون مستوفی الممالک، مشیرالسلطنه، مجدالدوله ، وحتی شعبان جفری(شعبان بی مخ)از زادگان درخونگاه هستند

واما از توضیحاتون ممنونم واز اینکه نوشته هایم بر میخوانید وبا حوصله جواب . سپاسگزارم
پاینده باشید

سلام و درود بر شما
ممنونم بله شما کامل و روشن توضیح دادید .
ممنونم از توضیحاتتون بخصوص اینکه من نمی دونستم رضا شاه هم از این محله بوده
ممنونم
موفق باشید و پیروز

سلام انتشار کتابتان را تبریک می گویم. قلمتان همواره نویسا باد.

سلام و درود جناب نصر الهی

سپاس از مهرتان همچنین شما قلمتان همواره نویسا باد

درود

محزونی نامقی چهارشنبه 20 دی 1396 ساعت 10:48

درود بر پونه عزیز
اگر اشکالی نداره میخواسم ببینم وجه تسمیه (در خونگاه) چیه ؟

ممنونم

سلام و درود بر شما
من یک زمانی داستانهای آقای زنده یاد اسماعیل فصیح رو زیاد می خوندم مثل داستان دل کور یا ثریا در اغما یا سیاوش و ... تو اکثر داستانها بخصوص دل کور از محله ی درخونگاه اسم می برد و اتفاقات در این محله شکل می گرفت که اتفاقات تلخی هم بود . درخونگاه یکی از محلات قدیمی تهران بوده که سبک کوچه های قدیمی و میدون گاهی های قدیمی رو داشت . البته الان این جای این محله فکر کنم یه پارک گرفته ... چون از قلم آقای فصیح خوشم می اومد اسم درخونگاه تو ذهنم مونده بود وقتی داستانها نوشته شد و فرستادم برای مجوز بهد از 8 ماه و انجام حذفیات بالاخره مجوز گرفتم وقتی مجوز گرفتم تو صف چاپ بودم یهو اعلام کردند دارند فیلم سینمایی درخونگاه رو می سازند البته ربطی به داستان من نداشت ولی همنام بودنشون کمی با عث دلهره ی من شده بود .
باز هم سوالی بود در خدمتم

یه دختر تنها سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 11:52 http://neurofibromatos.blogfa.com/...

تلاش براى زنده کردن یک رابطه ازدست رفته

مثل اینه که بخواى یه چایى سردشده روباآب جوش گرم کنى.....

کمرنگ میشه....!

خوشحال میشم از خضورتون توی وبم

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من
وبتون باز نمیشه بانو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد