من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"گزارش رونمایی کتاب درخونگاه "

رونمایی کتاب "درخونگاه" اثر "پونه شاهی" با مدیریت خانم لیلا زنده دلان در تاریخ ٥بهمن ماه١٣٩٦در تالار ادیب اداره ارشاد شهرستان نیشابور انجام شد

در رونمایی فوق رئیس اداره ارشاد جناب آقای کرخی و نویسندگان و شاعران و فرهیختگان و اساتید محترم شهرستان نیشابور حضور داشتند . برنامه راس ساعت ١٨:١٠ دقیقه با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و سپس پخش سرود ملی آغاز شد .سخنرانی توسط سخنرانان فرهیخته آقایان :
دکتر مهدی نوروز معاونت دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی 
مرتضی فخری رمان نویس محبوب نیشابور و برنده جایزه ادبی واو
دکتر علی اکبر رضا دوست استاد دانشگاه و فرهنگی ارجمند نیشابور 
انجام شد.

 مابین سخنرانی گروه موسیقی دریج با مدیریت امیررضا ایرجی با اجرای تراکهایی محفل رو نمایی را رونقی دو چندان بخشیدند . بعد از إتمام سخنرانی توسط اساتید که إشاراتی بر مبحث داستان و داستان نویسی داشته و پاره ای از نقاط قوت و ضعف کتاب را عنوان کردند،نوبت رونمایی از کتاب توسط استاد صادقی عزیز پدر تئاتر نیشابور و جمعی از بزرگان و فرهیختگان ادبیات و استادان و سروران چون مجید نصرابادی ، استاد نیرابادی ، استاد محمدطاهر گاراژیان انجام پذیرفت مراسم راس ساعت ٢١ بعد از گرفتن عکس با مهمانهای محترم و حضار گرامی پایان یافت.

#پونه_شاهی

#درخونگاه

#نیشابور

نظرات 9 + ارسال نظر
یه دوست چهارشنبه 20 آذر 1398 ساعت 20:43

با آرزوی موفقیت برای شما خانوم شاهی

سلام و عرض ادب
ممنونم لطف دارید: همچنین برای شما گل:

رویـــــROYAـــا یکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت 00:06 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام وعرض تبریک فراوان
با امید موفقیت های روز افزون شما

سلام و درود بانو رویای عزیز
ممنونم همچنین
درود برشما

محزونی نامقی چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 09:12

سلام
توعکس دسته جمعی فک کنم کنار اون کوچولو وایستادید ودر تصاویر دیگر هم که مشخصه با مانتو منقش زرد قناری .
درست گفتم نه..

خوشحال شدم
موفق باشید

سلام مجددو درود
بله کنار پرنیان دختر دوستم ایستادم مامان پرنیان و دوستم لیلا دو تایی سنگ تموم گذاشتند خیلی کمکم کردند ازشون ممنونم

بی خوابی چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 07:29 http://bikhabi96.blogfa.com

فدای تو عزیزم حتما کتابتو میخرم
منم شاعررررررم

به به خیلی هم عالی
موفق باشید و پیروز

علامرضا نصراللهی سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 23:52 http://www.ghn92.blogfa.com/

انتشار کتابتان را تبریک می گوییم.

سلام و درود جناب نصرالهی
سپاس و درود از لطفتون ممنونم
موفق باشید و پیروز

محزونی نامقی سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 08:42

پونه خانم گل گلاب
درودتان ابد
به شما صمیمانه تبریک میگم برایتان آرزوی توفیق ونشر بیشتر در این حوزه را دارم انشاالله در سایه ی لطق الهی همواره بدرخشید.

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز
ممنون و سپاس از لطفتون درود بر شما
موفق و مانا باشید

هنرمند سه‌شنبه 10 بهمن 1396 ساعت 07:17 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام وعرض ادب

شماها فرشته هستین

ماهم از فرشتگان کمک می خواهیم

خداوکیلی شرایط بسیار سخت است

6037691591878723

بانک صادرات

بنام هنرمند(یدالله ویسمرادی)

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگم
برای زلزله متاسفم و امیدوارم روزهای خوب زودتر از راه برسند برای این مناطق و مردم کورد عزیز که من خیلی دوستشون دارم
با آرزوی موفقیت و بهروزی

بی خوابی دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 18:01 http://bikhabi96.blogfa.com

درود بسیار عالیییی
باافتخار دعوتید.

سلام و درود
خوش اومدید به وبلاگ من
چشم حتما

رویا دوشنبه 9 بهمن 1396 ساعت 16:14 http://oojha.blogfa.com

سلام
مرسی از حضورتون
تبریک میگم رونمایی از کتابتونو و ارزوی موفقیتهای بیشتر براتونودارم.

سلام و درود بر رویای عزیزم
ممنونم عزیزم همچنین موفقیت شما و سلامتی و سعادتتون آرزومه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد