من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"
من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

من پریشانتر از قاصدکم در دل باد

اگر به خانه ی من می آیی یک کتاب بیاور تا با آن روشن کنم شبهای تاریک افکارم را... "پونه شاهی"

"کیلومتر زندگیتو بذار رو صفر و بگو بسم الله"

photo by:Pooneh.Shahi



آدما ازت فاصله میگیرند و این فاصله ها روز به روز زیادتر میشه و تو کاری ازت بر نمیاد ... پیر می شی وسواس میشی و باز پیله می کشی دور

خودت چهل و دو سال پیله فکر می کنم هر پیله ای بود تا حالا پروانه می شد ولی خوب نشد پروانه نشد که نشد ...بد پیله ایه ...از بعضیها انتظار نداری .و از بعضی ها انتظار داری و همین میشه که زخم می خوری و زخم برمی داری ... به ترین وضعیت همینه که از هیچ کسی انتظاری نداشته باشی ...دستتو بگیری به زانوت و زخمهاتو بتادین بزنی و چند تا چسب زخم و دوباره بلند شی ... روز از نو وروزی از نو ...دوباره استارت بزنی و کیلومترتو

بذاری رو صفر و بگی بسم الله و شروع کنی ...فقط یادت نره ایندفعه حتمنی به خدا اعتمادکنی ...


 #پونه_شاهی 

 هجدهم بهمن سال یکهزار و سیصد و نود وشش

یادداشتی از تاریخ 30 آبان 94

نظرات 5 + ارسال نظر
رویـــــROYAـــا چهارشنبه 2 اسفند 1396 ساعت 12:43 http://mynicedream.mihanblog.com

سلام

آیا میشود کیبلومتر ار روی صفر برد !!؟

بنظرمک خسته تر از خاهیم شد که بتون اینکار را بکنیم

گاهی محکوم به تحمل خیلی چیزها هستیم نه از سر خواسته بلکه از سر اجبار ......

سلام و رویا جان

یه ترانه هست تو زبان ترکی استانبولی به نام سیل باشدان seel bashdan به معنی از اول پاکش کن و دوباره از اول شروع کن
اگه بتونیم درگیری های ذهنی و تعلقات ذهنی به بعضی از چیزها رو از ذهنمون پاک کنیم میشیم همون کیلومتر صفر .

موفق باشی عزیزم

دنیا سه‌شنبه 24 بهمن 1396 ساعت 02:12 http://www.bloodorange94.blogfa.com

درود مثل همیشه عالی بود
دعوتیدگرامی

سلام و درود
خوش اومدید
چشم حتما

lمحزونی نامقی دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 10:48

درودبر پونه ی معزز

و چنین است روزگار .
منهم معتقدم کاش زندگی دنده عقب میداشت تا لااقل مسافتی را بر میگشتم وبا نگاهی نو دوباره مسیر راه را می پیمودم.
اما ناگفته نماند،
هرروز صبح که گوشیم زنگ می زنه ومیگه پاشو ، باز می گویم شکرت خدا جان هنوز نفسی می آید .
..........
بیائید با لبخند بیاغازیم روزمان را وچشم قشنگی به زیبائی هاباز کنیم . دنیا ،دنیای تضاد ها و گونه گونی هاست و همین ها موجبات تمیز دادن است واگر همه چیز یکسان بود رخوت و دلزدگی می آفرید .
آری ، راز آفرینش زیباست ، به زیبائی نقوش، نقاش هستی.

لبتون پیوسته خندون

سلام و درود بر استاد محزونی عزیز
واقعا همیشه باید خدا رو شکر کرد . چون بعضی وقتها آدمهایی رو با زندگی هایی می بینیم که حس میکنیم چقدر ما ناشکریم
امیدوارم خدا پشت و پناه همه مون باشه آمین

ملاحت جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 13:53 http://http:berangebaran13.blogfa.com

سلام پونه بانوی نازنین
مثل همیشه زیبا می نویسید و من لذت می برم از نوشته ها و تصاویر شما

برای کتابتون صمیمانه و از ته قلبم به شما تبریک میگم و افقهای بهتر و زیباتری رو در این عرصه براتون آرزو می کنم.امید که بیشتر از اینها بدرخشید
بنا به دلایلی دیگه خیلی دیر به دیر در وبلاگم فعالیت می کنم
گرچه در این مدت از لطف حضورتون بی بهره بودم
اما بعد از مدتها وقتی دیدم دوباره نوشتید خوشحال شدم
راستش عین یه دختربچه می خواستم با شما قهر کنم
اما وقتی درخشش و موفقیت شما رو دیدم دلم نیومد تبریک نگم
و خوشحالیمو ابراز نکنم
همیشه مانا نویسا و برقرار باشید بانو جان
به آشنایی با افتخار می کنم
دیگه هم قهر نیستم

سلام به ملاحت عزیزم
معلم مهربون و دوست داشتنی من به شما حق میدم حتی اگه قهرم می کردید حق داشتید هذر تقصیر همش تقصیر منه می دونم خیلیا قهر کردند و حق هم دارند .
اینور خیلی درگیر بودم هنوزم هستم بخاطر نوع کارم به هیچ چیزی نمی رسم به وبلاگ خودم هم نمب ریم حتی و اینکه تو این مدت درگیر شکستن پای مادرم و رونمایی کتاب و بلافاصله برگزاری جلسه نقد و بررسی با عث شد خیلی در گیر بشم بعد این وسط یه عده هم که شروع کردند به تخریب و جو سازی کلا" خیلی حال مساعدی از نظر روحی نداشتم .
برای همین به همه حق میدم و به شما بیشتر از همه
عزیز منید و بدونید حتی نیام وبلاگتون بیادتون هستم
کواظب خودتون باشید و بدونید که دوستتون دارم
و دوستی با شما جزو افتخارات منه

مریم باغ شیرین جمعه 20 بهمن 1396 ساعت 00:28 http://raghssayeha.blogfa.com

درود
دعوتید آپم

سلام و درود خوش اومدید
چشم حتما" میام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد